moje želje, moji snovi…

Mislila sam si hoću li ikada pisati o ovome, ali eto ulovilo me pa kud sva istina tud i ova. Ne radi se o emisiji trenutak istine, nego jednostavno o tome da napišem par stvari o onome što mi je u glavi i što se dešava. Spomenula sam nedavno da sam bila u jednoj od naših bolnica vezano uz neke pretrage i postupke koje moram napraviti…ispravak mora se jedino umrijeti, prava riječ bi bila želim napraviti. Prošli tjedan tj točnije od perdprošle subote dane sam provodila na relaciji 7.00 ujutro bolnica ultrazvuk, posao, 17.00 popodne injkcije i tako sve do petka kad sam ostala u bolnici. Primila ukupno 24 injekcije u tih 13 dana, ne mogu reći da su baš bezbolne, ali izbor je moj. Uništila me je injekcija koju sam dobila u petak, a radi se o lokalnoj anesteziji, pri čemu je došlo do pucanja vene i ruka mi je plava ko šljiva. Od iste sam bila ošamućena cijeli dan, ali sa njom prvi dio postupka je prošao bezbolno…samo kad je djelovanje prestalo…e onda je tek krenula bol i krvarenje koje je ovaj put bilo pojačano. Pitate se možda o čemu se radi.. pa eto, bez obzira koliko imala godina a ove ću punih 38 želja i volja me nije napustila i stvarno želim još jedno malo stvorenje.. pa kad ne ide prirodno, ima i drugih načina .. umjetno …prošle godine su tri postupka prošla bezuspješno, i bez obzira na to krenula sam još jednom pa kud puklo da puklo. Nakon svakog postupka priskrbim određeni broj kilograma, tako da sam prošle godine dobila ukupno 15-ak no ne smatram to tragedijom, može se to skinuti. Psiha mi se malkoc poremeti no kao vječni optimista uz osmijeh na licu i tragovima boli na srcu kažem samo.. idemo dalje, nije svijet propao. U ponedjeljak ponovno u bolnicu..na drugi dio postupka…a onda…čekaj magare dok trava naraste. Ne razmišljam o tome hoće li ovaj put uspjeti ili ne, jednostavno sam isključila mozak kad je takvo pitanje na redu…jedino što znam je da je ovo zadnji pokušaj, a onda kako sam rekla svom mijenjam majstora ili odustajem od takvog načina, pa ako se desi desit će se. Da se samo nitko od vas nije usudio zaželjeti sreću i uspjeh, ako sve prođe dobro biti će vremena za takve riječi ako ne… da se nitko nije usudio žaliti jer nije propao svijet.

Ukratko kako to izgleda

Odo sad dalje u horizontalu…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 Odgovora na moje želje, moji snovi…

  1. kimi kaže:

    Vesna ti si hrabra žena i usto veliki optimist……Veliki pozdrav!!

  2. Adrijana kaže:

    …uvijek je lakše kad se neke brige i problemi bili oni veliki ili mali podijele s nekim…a kako se mi već znamo godinu i nešto…to se podrazumijeva…tu smo…slušamo…pomažemo jedni drugima……jutroo

  3. Vesna kaže:

    Ružo ja sam se iznenadila koliko ustvari ima mladih ljudi tamonemoj da ti se mrači nije ništa goreslede se i meni krv pa kad rreba jedva nešto izvadedogovorenonema se Adrijana kaj pametnog napisati, i ja sam si mislila hoću li neću li napisati al eto jesam, pa mi pao teret s leđauredu je i kod nas, samo izgleda da plivači krenu bez karte na put pa se izgubenedam nema šanse, ali veš možeš uvijek donjeti kod mene, ja sam se preporodila

  4. edisa kaže:

    Dobar dan , čini mi se da vani snijeg pada, posudiš mi mašinu za sušenje veša ?Isčekujući proljeće ponestalo mi krpica , morat ću se baciti u pranje…

  5. Antonija kaže:

    Moja prića ima otprilike isti poćetak…Nekoliko godina braka i nikako da ostanem trudna. I kod mene i kod supruga je sve u redu što su pokazale razne pretrage na koje smo polazili. I na kraju prijedlog ginekologa da ipak idem na propuhivanje jajovoda.Sve je već bilo dogovoreno i dan kada sam trebala u bolnicu ja odustanem… Slijedeći mjesec ustanovim da sam trudna i nakon 9 mjeseci rodim djevojćicu a samo godinu kasnije i sina…pozdrav

  6. Adrijana kaže:

    ………………………………………………………………………………………………………………………………tu bi sad trebala nešto kao pametno napisati ,no ……………………….niš mi ne pada na pamet…………..pusa

  7. nina kaže:

    ići ćemo zajedno na pilates

  8. Nada kaže:

    Na sami spomen bolnice,žile su mi se sledile,alu ja se nadam da ćeš uspijet u tome što hoćeš i želim ti svu sreću da ti se to i ostvari….

  9. ria kaže:

    Zamračila sam kada si počela spominjati bolnicu i pretrage. Samo da nije nešto gore, a ovome onda – drugi put.

  10. Never kaže:

    Kao prvo , rekla bih ti sve što si rekla da se ne smije reći….Moj bratić i supruga imaju vjerojatno sličnu priču tvojoj ….i krasnu djevojčicu od pet godina začetu na isti način koji je sve samo ne jednostavan…..Iva sada već želi bracu ili seku…..kad su joj objasnili kako to funkcionira ona je sva ozbiljna izjavila da će s mamom u apartman praviti joj društvo, čitati priče i strpljivo čekati " društvo"…..kada bi još mogla dodati izraz njenog lica doživljaj bi bio potpun …..nema apartmana ,ali i oni kreću u proljeće…..

Odgovori

