Ženska logika…

 

 


Putujem busom doma. 


Krcat je i ne da mi se gurati do aparata da poništim kartu.


Zamolit ću ženu ispred da mi je poništi. Kako da joj se obratim, s ti ili vi?


Na predzadnjoj stanici nije sišla, znaći putuje do kraja.
Malo je bolje promotrim i vidim da nosi bocu vina.


Sigurno ide nekom muškarcu.
Vino ne spada među ona najjeftinija. Muškarac je dakle zgodan.


U mom selu su dva zgodna muškarca – moj muž i moj ljubavnik.
K mom ljubavniku sigurno ne ide jer ja sad idem k njemu.


Dakle ide mome mužu.


Moj muž ima dvije ljubavnice – Katarinu i Anu.
Katarina je trenutno na godišnjem.
Na to ću: "Ana, možeš mi molim te poništiti kartu?"
Ana: "Mi se poznajemo?!?!?!?!"

 

 

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na Ženska logika…

  1. Never napisao:

    …..šta su ti žene….

  2. Vesna napisao:

    ..ženska logika, jednostavno nenadmašiva… ha ha ha ha

  3. Unknown napisao:

    …eto što ti je ženska logika…i moć prosudbe…hehehehehehe

  4. nina napisao:

    gdje je to selo???

  5. TOPIK napisao:

    hehehehehe pročitah to svojedobno na Iskrici, baš mi je bila fora :-))))

  6. Tanja napisao:

    …ništa ne može nadmašiti žensku logiku… hehehehehehehe… :))))

Odgovori

