Bob Marley

Ono što volim slušati je Bob Marley najveća ikona u povijesti reggae glazbe.

Robert Nesta Marley roden je 6. veljace 1945. na Jamajci, umro je od raka 11. maja 1981. godine u 36 godini života. Njegove posljednje riječi upućene sinu Ziggyju bile su "Novac ne može kupiti život."

Neke od pjesama koje mi se poseno sviđaju

 

Buffalo Soldier

 

 

Jamming

 

 

No woman no cry

 

 

Is This Love

 
 
 
.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na Bob Marley

  1. Gradski napisao:

    ja sam kokoti ja sam zamjenik, znači nema zamjenika

  2. Vesna napisao:

    tko je kokot, a tko zamjenik?

  3. Gradski napisao:

    ubijo sam kokotaaaaaaa, ali ne i njegovog zamjenikaaaaaaaaaaaaaaa

  4. Vesna napisao:

    dobro jutro!!🙂

  5. Unknown napisao:

    …volim tu i tamo poslušati reggae…no women no cray je antologijska pjesma…
    …imam jedan cd božićnih pjesama obrađen u reggae stilu…super je
    …jutrooo i dobar dan ti želim !!!!

  6. TOPIK napisao:

    Ja ga baš ne slušam, što ne znači da umanjujem njegovu umjetničku vrijednost. Ali ide mi na živce kad od učenika čujem da ga slušaju i da im je on kul, ali ne zbog svojih pjesama već zbog trave. Bezveze. No woman no cry mi je fantastična pjesma. A znam i ove druge koje si navela :-))) Jutro!!!!

  7. Never napisao:

    ….on je onaj dio glazbe koji sam naslijedila od starijeg brata….baš dobro….noć….

  8. Vesna napisao:

    ..noćica Tanja…mirni snovi…:)))

  9. Tanja napisao:

    …pa nekad mi baš dođe da bi tako nešto slušala… meni je no woman no cry super… noćica! :))

Odgovori

