Neostvareni snovi moji – L. Prežigalo

 
 
 

Neostvareni snovi moji – Ladislav Prežigalo

Zamišljah te takvu
kakvu te nikad ljubio nisam…
A ljubio sam vjerovanja…
uz sva ta sjetna otkrića
u kojima se ljubav klanja
moru suza neistinitih priča…
Zamišljah ljubav
kakvu još nikad ne ljubih…
A ljubio sam htjenja…
I život za kojim tako žuđah
preko tako oštrih misli
preko tako krutog stjenja…
Zamišljah život
kakvog želim živeti i čuti…
Bjehu sve to samo želje
koje nitko i ne sluti…
u ljubavi koja srce čupa
i sreću sa mislima melje…
Al ne vidiš pritom
kako lupa
stvarni oblik jedne želje…
Zamišljah te takvu…..

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Neostvareni snovi moji – L. Prežigalo

  1. Unknown napisao:

    …hvala ti…uljepšala si mi početak dana…lijepa pjesma, iako ju sad prvi puta čujem…:)))
    …jutrooo !!!!

  2. Vesna napisao:

    bitno je da ih ima…jer što je život bez snova…

  3. Tanja napisao:

    …slabo se snalazim u poeziji… ali ovo je tako lijepo… pogotovo izvedba uz glazbu… odlično!!
    …asociralo me na to da smo svi mi zapravo ponekad zaljubljeni u ideju nečega što bi moglo biti…
    P.S.sad moram Paulu iskomentirati… hehehe… al ona prva Felon!! jednom sam našla na nekakvom maminom ljubavnom romanu njenu sliku u toplesu… pa sam bila jako šokirana i rasplakala sam se… hihihihihi… a moj je neostvareni san bit wingwoman Toma Kruza, a i još ponešto… ;)))

  4. Never napisao:

    …ima ih….srećom…ima i vremena….

  5. TOPIK napisao:

    ah neostvareni snovi….sjećam se jednog blesavog – kao klinka sam htjela kad narastem izgledati kao Felon iz Dinastije :-S ima jedna krasna pjesma od Garth Brooksa – ponekad je Božji najveći poklon nama neuslišane molitve hihihih

Odgovori

