linea za velike…

 

 

..ne tako davno Adrijana je stavila crtane  linea na svoj blog..

..evo još jednog za velike..

 

 

 

 

 

 

P.S. nadam se da neće zezati video i da će se crtani otvoriti bez problema… hi hi hi

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na linea za velike…

  1. Aquarius napisao:

    Svaka čast na pronalasku…ovog crtića mislim… BRAVO! :)))))))))

  2. Never napisao:

    …uvijek dobar…

  3. Unknown napisao:

    …pa nema veze…toliko je dobar da ga se isplati vidjeti još jednom…bar meni .)))

  4. Vesna napisao:

    aaaa nisam skužila  da je i taj tamo😦

  5. Unknown napisao:

    …hehehehehe…odličan izbor crtića…imam i ja tog na svom blogu…ali nema veze, lijepo ga je bilo još jednom pogledati…:))))

  6. tomislav napisao:

    uživao sam nekad u tom crtiću……a i sada sam……ćebarakandi furijaaaaaaa

  7. TOPIK napisao:

    hahahahaha tekst je fantastičan!! pičkin dim hahahahahahah

  8. Vesna napisao:

    ..skoro  mu se posrećilo… hi hi hi hi

  9. Tanja napisao:

    …hehe… "a skoro sam jebal…"…hehe..

Odgovori

