cvijeće…

 

Cvijeće stvara čuda i ne mora biti skupocijeno…dovoljno je obično, jednostavno cvijeće : smiješak, dobra riječ, malo pažnje.

Najmanji cvijet pružen toplim srcem priča lijepu priču, jednostavnu, divnu bajku, o komadiću neba na zemlji, gdje su ljudi anđeli, gdje svaki strah, bol i suze nalaze utjehu, gdje ljudi cvatu jedni za druge kao cvijeće.“ (P. Bosmans)

 

 

 

 

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na cvijeće…

  1. Never napisao:

    …i đurđice….

  2. Never napisao:

    …ruže….

  3. Unknown napisao:

    …ja volim bijele ruže, no to sam već rekla u prijašnjem unosu, ali isto tako volim i anemone, mimoze,irise, pa ruže u svim ostalim bojama…u biti volim svo cvijeće jer je prekrasno, čudo prirode…
    …jutrooo !!!!

  4. nina napisao:

    kaktus

  5. Tanja napisao:

    …ja volim svo cvijeće… al draže mi je vidjeti ga u prirodi, nego u vazi… i zato bi mi zapravo odličan poklon bio kad bi netko u moje ime nešto zasadio… :) 

  6. Vesna napisao:

    ..ako zaviriš u foto album "nešto posebno" ….vidjeti ćeš da je bijeli ljiljan i moj cvijet….
    …mada plava ruža..ima posebno značenje .. :))

  7. TOPIK napisao:

    ja najviše volim bijele ljiljane i baš me razveseli kad se netko toga sjeti i pokloni mi njih a ne npra ruže. Iako, ako je od srca, lijepo je dobiti bilo što.

Odgovori

