jedan bračni…

 
 
Muž i žena imaju 25 godišnjicu braka.    
Muž pita ženu, s čim da je obraduje na godišnjicu. 
A žena će: "Izvedi me u striptiz bar.  baš bih rado vidjela striptizete, kako se svlače."
Pa kaže muž: "Što ćeš tamo? Takvi lokali su samo za pohotljivce, koji dolaze gledati ženske i teče im voda na njih ." 
Žena ustraje: "Pa svejedno bi htjela vidjeti, jer sam znala da si stidljiv, ja sam vec kupila karte.
"Pa neka bude" – muž jedva pristane.
Kada su došli u bar, u garderobi ostave stvari, kaže garderobijerka:"Dobar dan gospon Lojzek".
Žena ga pogleda, a muž brzo  objasni da je to kćerka od kolege. 
Kada su se smjestili za stol konobar pozdravi: "Dobar dan, gospon Lojzek". 
Žena ga ljutito pogleda, a muž će brzo:  "Ah, d raga, taj je bio konobar u našoj menzi na  poslu."  
Žena ga je gledala sa strane i jedva mu povjeruje.  
Predstava počne i striptizeta se svlači.  Dođe do hlačica i pita: "A tko će mi danas skinuti hlačice?" 
I cijeli bar se razdere u jedan glas: "Lojzek!!!!".
Žena pobjesni i ljutito ode iz bara.  
Muž za njom sav nesretan: "Draga, to su mi podmetnuli!  Te ljude uopće ne poznajem ! Ljubavi moja! Vjeruj mi, molim te!"
Žena sjedne u taksi, muž je jedva stigne i sjedne u taksi.
Kad su se smjestili u taksi, taksist pozdravi:
"Dobar dan gospon Lojzek. Što Vam je danas? Toliko dobrih kurvi smo vozili, a danas izaberete takvu staru babetinu?

 

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na jedan bračni…

  1. Gradski napisao:

    bajka lojzek kao pravi profi nikad nebi išao na mjesto gdje ga tako dobro poznajuili je namjerno išao na to mjesto da se oslobodi stare babetine

  2. Unknown napisao:

    Nijedna žena ne dobije ono čemu se nada, nijedan muškarac se ne nada onome što dobija.
    …jutrooo !!!!

  3. nina napisao:

    nisam niš dobila

  4. Vesna napisao:

    ma ona to njega kak ti sramežljivog odlučila tamo izvesti… ha haha

  5. Tanja napisao:

    meni je baba sumnjiva… hmmmm… a kaj će njoj striptizete??… dakle, što je tražila, to je i dobila!

  6. tomislav napisao:

    hehehehe,ovaj gospon Lojzek prava mustra,skoro pa je ženu ubjedio al ga na kraju sje….. taksist,al do kraja!!!!! : )))

  7. nina napisao:

    a, jebiga, mislila sam da će mi se posrećiti…

  8. Vesna napisao:

    @ Paula
    nemam profil na iskrici, moram pitat onu od koje sam dobila ima li ona … hi hi hi

  9. TOPIK napisao:

    i taj je isto svojedobno bio na Iskrici…Vesna, imaš ti možda i profil tamo? hehehehehe svejedno, nema ništa bolje od dolaska doma s posla i nasmijati se nečemu….

Odgovori

