moja stvar…

 

…ima dana kada me sve pomalo izbaci iz takta…

..i onda bi najrađe kao i Sevka u pjesmi…. izbrisala utorak..zaboravila srijedu..

….briga me što je što nije u redu….

 

 

 

 

Moja stvar – Seve

Sve mi je glupo
sve mi je tlaka
otvorit ću prozor
treba mi malo zraka

Izbrisat’ ću utorak
zaboravit’ srijedu
baš me briga što je
i što nije u redu

Popit’ ću pivo
osvojiti svijet
poludi baby, radi što
ti padne na pamet

Neću da mi život
ispadne iz ruku
želim hodati
a ne da me vuku

Hej, to je moja stvar
hej, to je moja stvar
i ne govori što je
za mene dobro
svatko svoje zna
mene nista promijeniti neće
ja ću biti ja

hej, to je moja stvar
Hej, to je moja stvar

 

P.S. ja baš volim ovu pjesmu

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Odgovori

