jesam li….

 

Jesam li Ti ikada
pripovijedala
priču o svome životu?
Jesam li Ti pogledom
prikovanim za Tvoje usne
uspjela reći
kako svaka moja sreća
ima sjećanje na tisuću tuga;
jesam li Ti ikada
pokazala
ožiljke na srcu,
ili si dodirujući
nemire moje duše saznao
da svaki moj osmijeh
ima prošlost od tisuću boli?
Jesam li Ti, mili moj,
dopustila
da budeš moja istina
znajući da Tvoja nježnost je lijek
za sve bolesti koje preboljeh;
ili sam Te tako snažno zagrlila
rukama umornim od snova
znajući da u Tebi žive sva moja čekanja..

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na jesam li….

  1. Gradski napisao:

    krajst super star

  2. nina napisao:

    đizus!

  3. Never napisao:

    …nemam kratak i jednostavan komentar….dojmilo me se….

  4. TOPIK napisao:

    kak dobra slika!

  5. Tanja napisao:

    ti i Adrijana danas slično mislite… :))
    svi mi imamo tuge u sebi i ožiljke na srcu… ali to je ono što nas čini nama samima… posebnima i jedinstvenima…

  6. Gradski napisao:

    kukurikuuuuuuu

  7. Unknown napisao:

    …lijepo :)))

Odgovori

