lokalpatritizam…

 

 

 
Ovdje Radio Dubrava
 Dobro jutro Hrvatska.
 Ovdje Radio Dubrava
 Dobro jutro Hrvatska.
 
 7 je sati, ustani
 obrij se, pa pomoli
 pljuni u ogledalo
 radi koga si ostario.
 
 Crni, a niti crveni
 Ne brinu se o tebi
 Ovdje radio Dubrava
 Dobro jutro Hrvatska
 Ovdje radio Dubrava
 Dobro jutro Hrvatska
 
 I zato pjevaj sa nama
 Ša na na na na
 
 7 je sati, ustani
 obrij se, pa pomoli
 partizani I ustase
 bore se za pristase
 u sredini stojis sam
 sjeban je mali domobran.
 Štrajkaj, crkni, nestani
 Ali kruha molit prestani.
 
 Ovjde radio Dubrava
 Dobro jutro Hrvatska
 Ovjde radio Dubrava
 Dobro jutro Hrvatska
 
 I zato pjevaj sa nama
 Ša na na na na
Prljavo kazalište
.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na lokalpatritizam…

  1. nina napisao:

    "…ne, nije istina,
    da se dušo izvlačim,
    samo zato što se,kao,
    sporo svlačim…"

  2. Vesna napisao:

    …."Steta sto, sto je kurvakazu svi, a ja sutimsteta sto, sto je kurvane znaju, a ja slutimNocas ides tko zna gdjesamo sebe sram me jekada znam da sam ti kriv za sveI u oci gledas meda mi srce polomisi da umrem od ljubomore.."

  3. nina napisao:

    "…muškarci su svinje
    vikala si moje ime
    i svi da smo isti
    prljavi šovinisti.
     
    a žene su moćne
    i kad su bespomoćne
    za utjehu lake
    za osvetu opake…"

  4. Vesna napisao:

    @ Tanja
    ja ih volim poslušati ipak su to dečki iz mog kvarta…. u Dubravi odrasla
    @ Adrijana
    ta mi je njihova super…
    @ Nina
    nisu svi🙂

  5. nina napisao:

    …muškarci su svinje…

  6. Unknown napisao:

    …sve je lako kad si mlad…:))))

  7. Tanja napisao:

    OK su mi, ali nisam baš neki obožavatelj… iako ima par pjesama koje su mi drage… a malo lokalpatriotizma nikad nije na odmet… :))

Odgovori

