Ljubav i smrt

 

 

 

 

 

 

Tko je bio taj koji je ljubav
prozvao imenom ljubavi?
Zar ne bi bilo bolje
da ju je nazvao umiranjem,
kad ljubiti uistinu znači umrijeti?

 

 

 

Nepoznati pjesnik iz zbirke
KOKINŠU (9.stoljeće)

JAPAN

 

 

 

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na Ljubav i smrt

  1. Never napisao:

    …..zato postoji ono kad se kaže….umirem od ljubavi….

  2. Vesna napisao:

    Tanja i ovdje je prekrasan sunčani dan…
    … Jutro i tebi u slavonskoj ravni…

  3. Tanja napisao:

    slika mi je ono… Hamlet i Ofelija… srećom kod mene je sunčano… jutrooo!! :))

  4. Vesna napisao:

    ….nemoj vrtiti filmove……ima vremena za njih za kojih 40-ak godina….
    ….. Jutro ti želim !!!!!

  5. Unknown napisao:

    …nije slika loša, i paše uz te stihove, ali ja u glavi odvrtim neki svoj film…
    …Jutrooo !!!

  6. Vesna napisao:

    …. nekako mi se ta slika uklapala u stihove……

  7. Unknown napisao:

    …stihovi su ok, ali slika mi je zastrašujuća…tako nekako zamišljam smrt…uuuuuuu….

  8. Vesna napisao:

    ..nema veze nick s tim ja gledala balet Romeo i Julija  Yourija Vamosa prema Williamu Shakespeareu…… Jutro !!

  9. nina napisao:

    nick cave dolazi u zgb

Odgovori

