ja ovisnica…..

 
Jučer mi je kod kuće pao cijeli sistem……ništa ali baš ništa ne radi…..veza sa svijetom mi je uskraćena… dok ponovno sve ne reinstaliram….
neće me biti……
 
P.S. ovo ukratko ubacila na poslu…..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na ja ovisnica…..

  1. Gradski napisao:

    ma tek duja, za prolaz…

  2. Vesna napisao:

    …sve pet..

  3. Gradski napisao:

    sori, nisam znao znao da su tvojeali već je bila jedna mlađahna koka koja je pisala pjesme, samo kaj sam ti ja priglupi brđan koji ne kuži poezijuustvari uz gajde i rakiju sa rukom na uhu, nagnut u stranu bi ih i shvatio…

  4. nina napisao:

    trulex

  5. Never napisao:

    ….pozdrav…..

  6. Vesna napisao:

    @ gradski
    ima tu tona autorskih uradaka, nije  autorski samo iznošenje događaja iz vlastitog života, i pjesme su autorski
    @ Adrijana
    brzo samo da majstor sve posloži, obzirom da mi je tona porograma za posao na njemu
    @ Ružica
    biti će tonu komentara
    @ Tanja
    ma nećeš poluditi, uvijek se nađe nešto drugo
    @ nina
    u dansku ćemo zajedno… ti ostaješ na duplom programu
     

  7. nina napisao:

    koka, danska ti ne gine….

  8. Gradski napisao:

    aj bar autorski uradak…

  9. Never napisao:

    ….brz povratak ti želim…….vesele me tvoji komentari……pozdrav….

  10. Unknown napisao:

    …uhh, uhh…no vjerujem da ćeš se brzo vratiti…gadno je kad se navučeš na nešto, pa to odjednom nema…heheheh…frka – panika…
    …bokić !!!

  11. Tanja napisao:

    …ajoj!! nije mi se još dogodilo, al ziher hoće, a onda ću prolupati… suosjećam i nadam se da buš brzo natrag…😦
    …i ja na poslu… klinci rade prezentacije, pa malo ubijam vrijeme na kompu… pozz!

  12. Tanja napisao:

    …ajoj!! nije mi se još dogodilo, al ziher hoće, a onda ću prolupati… suosjećam i nadam se da buš brzo natrag…😦
    …i ja na poslu… klinci rade prezentacije, pa malo ubijam vrijeme na kompu… pozz!

Odgovori

