…napokon…

Napokon je sve u najboljem redu i radi kako treba… komp posložen savršeno.. nasmijao me je kompjuteraš kada me je pitao " što, plavojko opet jedan sa sve?" … "a naravno kako drugačije, znaš mene kad nešto hoću da on slučajno ne kaže da moram nešto instalirati"….

Ostala sam bez tonu slika, muzike, i sada lijepo malo po malo sljedi  prikupljanje slikica, pjesama, i svih onih sitnica koje su mi bile potrebne.

Ovo vrijeme kad mi je veza bila uskraćena iskoristila sam za sve one stvari koje su bile u drugom planu.  Pročitala sam jednu knjigu s kojom sam se prvi put susrela prije 7 godina i opet se nasmijala do suza. Čitala sam je dok sam bila u bolnici i smijehom maltretirala cijelu sobu. I onda pitanja o čemu se radi, o čemu se radi. A ja ništa, kad sam ju  pročitala kružila je okolo naokolo sobom i svaka za sebe se kidala od smijeha.

Radi se o knjizi Arijane Čuline "Šta svaka žena triba znati o onim stvarima". Ne znam da li ste je čitali, ali ukratko radi se o nazovimo autobiografskoj knjizi Arijane tj. Goge Bjondine kao glave ličnosti u knjizi, koja priča o svom životu i muškarcima u njemu. O načinu gdje i kako pronaći muškarca, o odnosu svekrva i snaha, o bezazlenim kavicama koje prerastaju u nešto više, o muževima koji kad ožene ženu smatraju da joj je mjesto u kuhinji sa hrpetinom djece…

Ako niste pročitajte svakako se isplati …. ili je možda samo mene dojmila.

Evo i jednog kratkog ulomka iz knjige… pa možda vam se svidi

"…..Najveća falinga svakog muškarca je – mater. Sve bi mu se još nekako moglo oprostit, samo da nje nemaju. Zbog matera je polovica brakova već razvedena, tako da nije ni čudo kad kaže moja prija da joj odsad u životu igraju samo tipovi koji su siročad, dakle, oni bez matera. To je malo surovo, ali ja mis-lin da su jednom muškom dovoljne dvi sise, i to ženine. Muškarci, siročad bez matere, puno su pri-vrženiji ženi zato jer nemaju drugog izlaza, kad se na nju naljute nemaju mamice kojoj bi odma otrčali tražit rame za plakanje, nego nesporazum lipo moraju rješit sa svojon ženom. A muški koji ima mater tija bi se privinit na ženinu sisu, ali je problem šta se nikako ne more odbit od materine i to ona osića, koristi i bori se ka zvir za to svoje mladunče. E sad, to ne bi bija problem da se ona bori za mladunče, nego se ona bori i kad to mladunče postane mazgu-nče. Jednostavno mu ne da odrasti, da se odbije od sise i izađe iz pelena. Njemu to, fala Bogu godi, i eto ti problema za jednu vezu i brak. Imaš muža, nemaš muža. Tilo muškarca, psiha diteta. Za sve su to krive te zviri, matere, koje ih na vrime ne šalju iz zvi-rinjaka i ne osposobljavaju za život u džungli.

Svaka mater koja ima sina misli da je, rodivši ga, učinila nešto značajno za čovječanstvo. Svaka u svom malom vidi kombinaciju nobelovca, Kazanove, Robina Huda, Don Huana i Ajnštajna. Svaka misli da je jedina ona rodila i da je jedina ona majka. Pari ka da niko drugi nema matere.

I sad normalno da niti jedna žena za njenog sina bez mane nije dobra osim nje same i zato u svakoj novoj sinovoj izabranici vidi suparnicu sa kojom će se za prevlast borit čilog života i do posljednje kapi krvi. Još je gora situacija od ove, koja je već sama po sebi grozna, kad je taj sin jedinac, jer je tad njena pažnja totalno na njega usmjerena i ona o njemu i njegovim poslovnim i ljubavnim potezima razmišlja po čile dane i noći. Druga otežavajuća okolnost za mladu lipu nevistu je ako ta mater ima recimo malo stariju, razvedenu, neudatu ili nezaposlenu ćer pritom još i ružnu. Ako je ćer nezaposlena, a nevista zaposlena, čilo će vrime nagovarat sina kako nije dobro za ženu da radi, jer daje udatoj ženi misto u kući u kojoj i tako uvik ima posla. Ako je ćer, recimo, ružnija i štogod starija, mater će sinu po čili dan zvocat kako nije dobro za ženu da se stalno licka, pička i uređuje. I šta jedna udata i poštena žena uopće ima radit isprid ogledala, šta će njoj uopće šminka i neka moderna garderoba. To je za šiparice. Svaka udata žena koja se puno dotjeruje ima u glavi neke pogane misli. Sin će u početku odmahivat rukom ali malo-pomalo ubaciće njemu mater bubu u mozak, pa će i on počet prigovarat ženi. Žena, naravno, neće tit odustat od šminke ka ni od posla i eto ti skandala koji lako dovede do razvoda. Ako joj ćer nije ni u kakvoj romantičnoj vezi, a već su je godinice uvatile, brižna mu mater neće, pogotovo, moć smislit tu sinovu ženu, pogotovo, ako bude prisiljena gledat njihovu zajedničku bračnu sreću. Ona će uvik u rođenom sinu gledat potencijalnog ženika za vlastitu ćer, odnosno taj sin bi triba bit jedinica za kvalitetu i džek-pot za svaku ženu. Znan da van se ovo čini malo perverzno, ustvari i je, ali kao staje poznato da imamo takozvani Edipov kompleks, tako bi i ovo mogli nazvat Svekrvin kompleks. To je ono šta bi u psihologiji rekli – duboko nesvjesno……."

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na …napokon…

  1. nina napisao:

    munjeviti jurić

  2. Gradski napisao:

    ja napravio par servisa dok sam bio bez neta…

  3. Vesna napisao:

    @ Tanja
    meni nije tako teško palo…jedino što sam stvarno ostala bez svega pohranjenog….a to mi je stvarno žao
    @ Adrijana
    moja je svekriva isto tako daleko ne živimo zajedno, pa mi je samim tim super..
    ..a jednog dana tko zna kakva ću ja biti… uhhhh …

  4. Tanja napisao:

    ajd, hvala Bogu su ti sve spojili… meni bi stvarno teško palo… prošli vikend su krečili sobu u kojoj mi je spojen ruter i morala sam bit odspojena s neta…. grrrrrrrrrrr, grizla sam sve oko sebe… toliko da sam bijesno povukla kabl i srušila ruter na kojem je čak nešto i puklo, pa malo nije šljakalo kasnije… pa sam navukla bijes svih ostalih ovisnika na sebe… ajmeee… hehe…
    PS: Adrijana… ima tu nešto, ima tu nešto… mislim na daljinu… :)))
     

  5. Unknown napisao:

    hehehehe…i ja imam sina…tko zna kakva ću ja biti svekrva, ako budem…a sa svojom svekrvom se slažem odlično, no možda je razlog tomu što ne živimo skupa, a baš ni blizu pa kad se vidimo ok je…
    …bokić !!!!

  6. nina napisao:

    "…svaka udana žena koja se puno dotjeruje ima u glavi neke pogane misli…"
    pa kakva bih ja to bila poganka da pogani jezik ne udružim sa isto takvim mislima?
    dok se lickam, ne kuham, ne perem, ne peglam…..mama to ipak radi bolje….pa nek radi onda….

  7. Vesna napisao:

    .. i meni..🙂

  8. Never napisao:

    ……Goge je luda i otkačena sto posto….ta me žena može nasmijati čim progovori……ej….drago mi je da si ponovo u tip-top formi…tj. komp….

Odgovori

