odluka je pala…

sunčano jutro i biti će po svemu sudeći prekrasan dan, dovoljno da kućni savjet izglasa jedinu prihvatljivu odluku, lagano spremanje potrebnih stvarčica i put pod noge.. lagani uspon, nikome se nikuda ne žuri, loptanje, bagminton, ručak u prirodi, neizbježna makovnjača u Puntijarki, dobro društvo, zezancija i svijež zrak… ovu prastaru pjesmicu koju sam pronašla…otkriva odredište…. na Sljeme, na Sljeme, na Sljeme…

 

 

 

P.S. što volim lijepo vrijeme…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na odluka je pala…

  1. nina napisao:

    nosim krunu od perja

  2. Vesna napisao:

    zlatnim lancima?

  3. Gradski napisao:

    a ja sam mislio da ste vezane za mene…

  4. Vesna napisao:

    @ Adrijana
    vratili li se mi jučer oko 8 sati…. i dok se svi sredili..zaspali ko male bebe..
    @ Ružica
    baš mi je drago da si se i ti lijepo provela
     
    Dobro vam jutro želim !!

  5. Never napisao:

    …jučer bio savršen dan….jutro svima…..još malo pa na posao……

  6. Unknown napisao:

    …oo0o0o0o, vratila si se…supač…nije niš tak strašno…nekakva dosadna viroza…ali traje, traje…no ide na bolje…hvala na brizi:))))
     

  7. Vesna napisao:

    @ Ružica
    nadam se da ste se lijepo proveli
    @Paula
    hvala, bilo nam je super, mada me sad lovi lagano umor..
    @ Adrijana
    ..nadam se da je tek nekakva prolezna boleština.. i da ćeš biti bolje
    @ Tanja
    ..na fišu…..njamiiiiii….još ako ste ga zaljevali…..onda je odmor neophodan
    @ gradski
    tko ti je kriv kad te nema, a ne možeš nas svezati
    @ nina
    mene dokukli pileći ražnjići…

  8. nina napisao:

    …ahhh…krmići me dotukli…

  9. Gradski napisao:

    nema me 5 minuta i već se kokice razbježale u tuđa dvorišta, moram opet malo reda uvestilijep dan ili ne, ja radim svaki dan od 8-22h, pa ću na sljeme u listopadu…

  10. Tanja napisao:

    i kod nas je lijepo, ali ja sam jučer zarondala na fišu… pa ću se danas oporavljati…

  11. Unknown napisao:

    …ja ću biti doma jer sam bolesna…šmrc, šmrc…
    …uživaj… želim ti ugodan dan !!!!

  12. TOPIK napisao:

    Lijep provod želim

  13. Never napisao:

    …i mi ćemo po svemu sudeći na Puškaš…..ništa posebno…priroda ,društvo,roštilj i pecanje….

  14. Vesna napisao:

    @ Aqua
    ništa nije teško ako se ima volje..
    vrijeme za gasit kutiju…
    ..dobro ti jutro!

  15. Aquarius napisao:

    @P.S.
    I ja volim lijepo vrijeme… Samo… Teško je boriti se protiv nevremena u sebi…

Odgovori

