pogled kroz prozor…

 

Što to ima u ljudima tužno, da ulaze u tuđe živote.. kaže jedna pjesmica. Nikad mi baš nije bilo previše jasno kako ljudi ne gledaju sebe, nego se uvijek rađe bave tuđim životima i njihovim problemima. Vode brigu o tome tko je što napravio, tko je što rekao, kako se je netko obukao, kako je napravio ovo ili ono.. Rijetko tko krene od sebe, čast izuzetcima. Valjda je u životu najteže priznati da nešto kod tebe ne štima, pa onda rađe ogovaramo druge. Jedan banalan primjer iz mog života. Još kao cura do koje dobe noći znala sam ostajati vani, ne zato što mi je bio gušt, nego sam u jednom periodu svog života, nekih dvije godine, osim redovnog posla kojeg sam radila znaći od 8-16, naveće radila honorarno za Tuborg kao organizator partija. Bio je to dobro plaćeni posao koji je imao veliku manu, noći i noći bez sna. Kući sam dolazila u sitne sate, nikada prije 3, a ujutro već u 6 bila na nogamai tako 4-5 dana u tjednu. Moja susjeda, u koje god ja doba dana ili noći došla.. nikada nije spavala. Ujutro me znala pitati " Jel, kad si došla kući jučer", uredno sam joj odgovarala, nemam pojma, a ona na to meni, ma bilo je oko 3,15, baš sam išla na WC. I tako u koje god ja doba došla, ona je baš tad išla nekuda i bila u blizini prozora i svojih napola spuštenih roleta… Uvijek je volila voditi brigu o drugima, uvijek su je zanimali tuđi problemi više nego njeni vlastiti. Samo…nikada joj nisam na tome zamjerila, jednostavno je bila takva, i takva je ostala do dan danas… Razlika između toga što ona kaže i netko drugi..je ogromna, samim tim što nije to govorila zlonamjerno…više iz nekog čudnog načina zabrinutosti da..neznam niti sama, valjda ne skrenem s puta. Osobno me nikada u životu nisu prejerano zanimala ogovaranja i tuđa pametovanja, pod tim ne smatram dobronamjeran savijet, jer uvijek mi je drago kad mi netko ukaže na pogreške ili na dobre strane nečega. No kako to već biva u životu, uvijek će biti onih koji vode tuđa posla, a rješavanja svojih se ne prihvaćaju… njima na dušu…

Evo jedne pričice koja govori o tome koliko su ljudi ustvari površni i ne vide vlastitim očima stvari onakve kakve jesu iz  razloga što ne počiste prvo pred svojim vratima… ili jednostavno ne operu prozore…

 

Mladi par se doselio u ulicu.  

Slijedećeg jutra, kada su doručkovali, žena je opazila susjedu kako vješa rublje.
Možda treba nov prašak za pranje, kako bi bolje oprala.
Muž je šutke promatrao događaj, ali nije ništa rekao.
Kako je prljavo rublje – rekla je. Uopće ne zna prati!

Svaki puta kada bi susjeda vješala rublje, komentar bi bio isti…

Mjesec dana kasnije, žena u čudu, kada je jedno jutro vidjela kako je susjedino rublje čisto.

Rekla je mužu:  Pogledaj! Konačno je naučila dobro oprati rublje. Tko li ju je to naučio?

Muž joj odgovori:

Nitko. Ja sam danas ustao ranije i oprao prozore.

 

Tako je to u životu: 

Sve ovisi o tome, kako je čist prozor kroz koji gledamo. Prije nego li počnemo kritizirati, možda je u redu da provjerimo kvalitetu našeg pogleda. Tek tada možemo jasno vidjeti, koliko je čisto srce drugoga…

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na pogled kroz prozor…

  1. Vesna napisao:

    @ jinLun
    .. ja bez kompleksa otvorim sok..

  2. Ivana napisao:

    ah aha ah..znas, moj brat izadje u papucama u ducan. inace lijepo zgodan i vrlo sa stilom decko..ali boli njega sto ce netko reci. njemu je ugodno u papucama. i potpuno ga podrzavam..moja mama i svi u mojoj siroj obitelji su takvi. imamo svoje JA i jake smo individue, i zato se ponekad koljemo he he..ali smo i ponosni. moja majka je maher kad treba biti drugaciji. ona bez kompleksa otvori salamu i jede kruh u ducanu, dok kupuje kad kupuje..jer ne voli kupovinu. i dok mi lijepo siti po getro drugi gladuju i gledaju nas u cudu..e pa ljudi snadjite se!!! platit cete na blagajni. ona je svjetska zena, zivi i radi vani..smatra da ima pravo na sve ako nije nemoralno.
    a sto se tice radoznalosti, to me zna nervirati ali ponekad smo i sami takvi pa nemres vise nit zamjeriti iako kad se granice predju dodje ti da tog nekog puknes da odleti…

  3. Never napisao:

    …imam i ja jednu takvu….što slučajno ne vidi…pita…..al nije zlonamjerna, već valjda pretjerano druželjubiva….hahahha….

  4. nina napisao:

    nije bitno tko priča.
    nije bitno što se priča.
    bitno je da se priča.
    u nedostatku kruha, gladnima dajmo kolače…

  5. Vesna napisao:

    @ Tanja
    ma ni ova moja nije zlonamjerna, jednostavno je takva radoznala…🙂

  6. Tanja napisao:

    kod mene srećom u susjedstvu sve normalni ljudi… iako me žena preko puta udavi ajme meni… dobra je stvarno, ali ako me uhvati, ne pušta i po pol sata… jednom sam se već skoro upiškila opraštajući se od nje… :)))

  7. Vesna napisao:

    @ Adrijana
    znaći i ti imaš jednu takvu susjedu.. ha ha ha ha

  8. Unknown napisao:

    ..kod nas se kaže da svaka kuća ima svoj križ, a neke bome i cijelo raspelo…
    …i očito svi u životu imamo susjedu koja ne može spavati pa visi u kasnim noćnim satima na prozoru…hehehehe

  9. Vesna napisao:

    @ Ružica
    neki kažu i da se za dobrim konjem diže prašina
    @ Aqua
    a tek trešnja, uvijek slađa
    @ Svemirko
    a tko zna možda je priskočio u pomoć
     

  10. Svemir napisao:

    A da nije ona "zapustila" muža pa je on otišao kod druge….?!
    Ćao!

  11. Aquarius napisao:

    eeehhhh… Uvijek je susjedova trava "zelenija"….

  12. Never napisao:

    …kaže se i da nije bitno šta netko govori…već tko to govori…..

Odgovori

