baš super

jučer mi se na koži pojavio blagi osip i to po rukama, i naravno da nisam otišla zbog glupe sitnice doktoru, i bila sam nekako u uvjerenju kad se probudim da će te gluposti po koži nestati, ali…… Ne nije nestalo nego se samo proširilo na ostatak tijela..i sad sam se sva osula, i imam temperaturu, i bole me zglobovi, i jesam ježeni hipohondar. I kako stvari stoje, vrag je odnio šalu, moj dolazi po mene i vozi na zaraznu. I već vidim da će me opet pregledati od glave do pete, napraviti sto i jednu pretragu, i opet na kraju neće znati koji mi je…uhhhhhh mrzim ovakve situacije kad mi nešto je a nemam pojma što. Reći će opet ..pa to vam je sve na psihičkoj bazi…nemojte se nervirati oko sitnica… baš… ova glupost će mi sad propisno sježiti planove za sljedeći tjedan kada smo imali namjeru pobjeći iz grada…. ljuta sam ko ris i odo kod doktora

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na baš super

  1. Vesna napisao:

    jesi sigurna da nije

  2. nina napisao:

    meni već neko vrijeme nije nikoji.
    za popizdit.

  3. Vesna napisao:

    copy-paste

  4. Gradski napisao:

    aj pogodi na kaj sam ja alergičan…

  5. Gradski napisao:

    mene nekad u ljeto svrbe jajca…a nekad i u zimua nekad i…ma uvijek me svrbe, osim u nedjelju…

  6. Vesna napisao:

    nije alergija, i nema veze sa prirodom, nego nekakva virusna boleština koju mi je dijete donjelo iz vrtića, a njemu ništa….
    ..a opet bolje ja nego on..
    ..ali svejedno grizem

  7. Unknown napisao:

    …možda neka zakašnjela reakcija na travu ili neko cvijeće , s obzirom da si u nedjelju bila u prirodi…proći će…
    …danas više nemožeš naći čovjeka koji nije na nešto alergičan…grozno…
    …pozić !!!

  8. Tanja napisao:

    i ja mislim da je alergija… temperatura je samo nuspojava… ova topola što cijeli tjedan leti zrakom nas sve ubija…😦
    nadam se da će brzo proći… kao netko tko je alergičan na sve, duboko suosjećam…

  9. Never napisao:

    ….ajme….možda je samo alergija…….drži se…

Odgovori

