ko je kriv…

 

Volim poslušati Borisa, a volim i Sevku, a kombinacija njih dvoje…..

meni za pet

 

Kad prebacim kaput preko ramena
istrčim na ulicu
a snijeg do koljena
krenem polako do prve kavane
i pijem s neznancem
sve dok ne svane
ko je kriv, ko je kriv
I dok trčim
s jednog prozora na drugi
kako minuti mogu biti dugi
bas svaki šum
ko tvoj korak zvuči
postajem sve manja
u toj praznoj kuči
ko je kriv, ko je kriv
Ref. 2x
Zar je važno ko je kriv
dok me pitaš gdje si
zar je važno ko je kriv
kad se več sve to desi
Kad zapalim dvije cigare k’o jednu
a nepoznate cure pitaju da sjednu
a ja tražim tvoju ruku
u džepu mog kaputa
i tramvaj se vuče za mnom
k’o da luta
ko je kriv, ko je kriv
Kad pozvonim u zoru
s vručim kruhom ispod ruke
i poljubim te sočno
onako s puno buke
i zagrlim te čvrsto
osjetim u duši
a vruči kruh na stolu
i dalje se puši
ko je kriv, ko je kriv
Ref. 2x
Zar je važno ko je kriv
dok me pitaš gdje si
zar je važno ko je kriv
kad se več sve to desi
Zar je vazno ko je kriv
kad se vec sve to desi

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na ko je kriv…

  1. Vesna napisao:

    dostavljač ili raznesač
    boris je bitan

  2. Gradski napisao:

    jednom sam na dostavu nosio pizzua drugoj bi rado razneso picu…a pjesma?! koja pjesma..

  3. Unknown napisao:

    ..Borisa volim, Severinu tako tako, ali ova laganica mi je ok…
    …jutrooo!!!

  4. Never napisao:

    …sve u svemu….miris nostalgije je uvijek inspirativan…..a ni pjesma nije loša…

  5. nina napisao:

    vesna….tvoje ruke su nevinije od mojih.
     

  6. Vesna napisao:

    kažu da se ne raspravlja, ali uvijek nastane rasprava oko toga .. noć
     
    nina
    bitno je da držiš uzde u rukama😉

  7. nina napisao:

    kako ko je kriv???? pa ja, jel ti moram to nacrtati???

  8. Tanja napisao:

    …volim sevku (mislim ste to već svi skontali… hehehe), a i Boris prolazi (iako mu je još uvijek najjača Tamara /Kuda idu izgubljene djevojke)… ali ne znam zašto me ova pjesma nije dotakla…. riječi su dobre i oni se trude, ali ja padam na dobru melodiju i obavezno moram pjevati… a kod ove pjesme mi je melodija malo silovana… malo mi čak vuče na danijelinu Pleši samnom… i tako pokidam jezik dok otpjevam…
    …ali to je tako kod mene… kao što smo već davno zaključile… o ukusima se ne raspravlja… noćca… :))

Odgovori

