bankomat

 

Ostala sam bez love danas i otišla do bankomata..i došla u iskušenje da isprobam nešto što sam nema dugo dobila mailom. Živo me zanima dali to funkcionira baš tako kako je napisano i koliko love da, i kojom brzinom bude obavještena ta policija…ali nisam..ostala sam živjeti u neznanju. Ne vjerujem niti da ću isprobati. Obzirom da je taj mail valjda prokrstario od jednog do drugog i tako u krug, sigurno je netko probao …a kako se provao i dali je istina…….tko zna možda i probam jednom iz čiste radoznalosti..

uglavnom pisalo je ovako: 

"Ako vas je ikada lopov ili netko drugi prisilio da podignete novce na bankomatu, unesite svoj PIN naopako.
Tako, ako je vaš PIN 1254, vi unesite 4521.
Bankomat će vam dati vaše novce, ali će to automatski prepoznati kao poziv upomoć i alarmirat će policiju za koju lopov ne zna.
Ta opcija postoji na svim bankomatima, ali mnogo ljudi to ne zna. "

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

29 odgovora na bankomat

  1. Vesna napisao:

    dok nije tromblon dobro je

  2. Gradski napisao:

    ja sviram na flautu

  3. Vesna napisao:

    tur d frans….
     

  4. nina napisao:

    de tur

  5. Vesna napisao:

    d dur

  6. nina napisao:

    ja sviram kurcu

  7. Vesna napisao:

    ja dirigent…

  8. nina napisao:

    ja sam vrckava

  9. Vesna napisao:

    što više to veselije

  10. nina napisao:

    filharmonija

  11. Vesna napisao:

    kvartet🙂

  12. nina napisao:

    menaž troa

  13. Vesna napisao:

    2 po 2 …. 202

  14. nina napisao:

    miksd van.
    za internet.
    koliko puta dam, toliko minuta dobijem.

  15. Vesna napisao:

    jesi u ženskom ili muškom bajbuku, i za što si dala..

  16. nina napisao:

    ja dajem

  17. Unknown napisao:

    hehehe…dobra fora, ali današnji lopovi ne rade na taj način..oni uđu u banku i uzmu puno, puno više…

  18. Vesna napisao:

    kod nas se svako malo mjenja poštar, i onda ostavlja poštu kako kad stigne
     
    nina koliko si dobila

  19. Tanja napisao:

    :))))

  20. nina napisao:

    ja probala.
    ovo pišem iz bajboka.
    sad mi ističe dozvoljenih 10 minuta interneta.
    pas mater.

  21. edisa napisao:

    A i da je tako nešto moguće dobili bi obavjest od same banke , šta da se radi u slučaju pljačke.Inače , upozoravaju na osamljena mjesta,mrak i sl.a ne upozoravaju na poštare koji donesu kovertu sa PIN i zakače na vrata stana ako nikoga nema…

  22. Never napisao:

    …i ja sam dobila taj mail….ko isproba nek nas obavijesti ima li efekta…..mislim da je to samo nečija provala….

  23. Vesna napisao:

    viš edisa o tom primjeru nisam razmišljala…
    znači da je ipak patka…

  24. Tanja napisao:

    hmmmmm… željka znatiželjka u akciji… meni je pin skoro isti zadnjim brojkama moba jedne mi drage osobe… i već par puta sam te brojeve moba utipkala i onda se pitala, a što mi ne da… hehehe…

  25. Aquarius napisao:

    BRAVO – edisa !!!
    TO je pravo pitanje ali odmah i odgovor.

  26. edisa napisao:

    A šta ako neko ima brojeve kao npr. 2552 ?Pa isto ti ga dođe i kad ih napišeš naopako .

  27. Aquarius napisao:

    Ma… neko očito više ne zna kaj sa sobom pa je izmislio takavmail…
    UVJEREN SAM DA JE TO NEČIJA "PATKA"!
    Lopovi nikog ne prisiljavaju da ukucava svoj pin,nego kradu podatke s bankomata pa onda lažnim karticama "dižu" lovu.

  28. Vesna napisao:

    možda je šala..ali živo me zanima…
     

  29. Aquarius napisao:

    To mi je "prvi glas"… nikad za to čuo…
    Mislim… hm… da je to nečija neslana šala…

Odgovori

