šljap….šljap..

 

Ovako je nekako izgledao moj put od posla do doma…istina dio sam se provozala tramvajem…a dio puta sam šljapkala po lokvama…od jedne do druge…i pjevušila…( i onda je kažem nešto malom kad dođe mokar iz vana).. došla kući mokrih nogu, hlače onako natopljene vodom…bacila u veš mašinu…cipele se suše….a ja….ja se baš dobro osjećam….

 

     

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na šljap….šljap..

  1. nina napisao:

    ja sam okej

  2. Vesna napisao:

    ne bih ti bila u koži u ponedjeljak..

  3. Unknown napisao:

    …kiša me ubija u pojam…hladno je…sve fuj…
    …ja sam 2 tjedna na bolovanju, pa ni neznam da je sutra neradni dan…hehehehe…
    …ali znat ću u ponedjeljak da je radni…hehehe

  4. Vesna napisao:

    kod nas cijeli dan pada…
    ..neradni i nemoram nikud ranom zorom..

  5. Never napisao:

    …ovdje danas ne pada kiša….a i tebi je sutra neradni dan…..veselimo se malim stvarima…..

Odgovori

