grrrr…ujedam

 
kako mi je dan započeo…danas ću nakon svog ovog da nekažem sranja koje me dočekalo na poslu…
…izgledati nekako ovako..
 
 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na grrrr…ujedam

  1. Vesna napisao:

    …nema na čemu..
    probaj pa ćeš vidjeti kakav ćeš dobiti odgovor
     

  2. Unknown napisao:

    …hehehe…dobila sam , samo mi uopće nije pokazalo da jesam, sve su mi blokali, bem ti Amere, hehehe
    …hvala ti…:)))
    …a niš napisat ću im jedno lijepo pisamce…:))))

  3. Unknown napisao:

    …a nisam Vesna ništa dobila tvoje, nikakvu poruku, na kaj si mi to poslala ?
    …pozzz

  4. Never napisao:

    …ni ja ne mogu na Adrijaninu stranicu….a umjesto imena piše:  (bez imena)….

  5. Vesna napisao:

    poslala sam ti porukom taj mail koji sam dobila..
    ..na istu tu adresu sam poslala upit da mi daju objašnjenje.

  6. Gradski napisao:

    pič mač

  7. Unknown napisao:

    …kome si ti ono pisala protest, ako si pisala ?

  8. Unknown napisao:

    …iskreno, nemam pojma, sad sam došla doma i piše mi da stranica nije raspoloživa, mislim dakle svašta…

  9. Vesna napisao:

    Adrijana što se desilo sa tvojom stranicom?
     
    nebi niti ja
     
    nađe  takav dan ali prođe brzo
     
    to ti vjetujem

  10. nina napisao:

    ja bih već kod "ćus" rekla: goni se u pičku materinu

  11. Never napisao:

    ….da nije ponekad istinito bilo bi i smiješno…..to je pucanje po šavovima…..imam i ja baš ovakve dane….tako da te potpuno  razumijem…..sva sreća pa brzo prođe…

  12. edisa napisao:

    Ovoj se ne bi voljela naći na putu!!Nadam se da ti ne voziš tako raspoložena!!!!POZZ..

  13. Unknown napisao:

    ..bitno je ispucati negativnu energiju, na bilo koji način…
    …napokon je granulo malo sunca bit će ti odmah bolje…
    …bokić !!!

Odgovori

