ukratko : izvještaj

Ukoliko nekoga uopće zanima . Dakle ovako..trebao je danas biti jedan mirni petak, obzirom da pola ljudi ne radi, ali ne…od jutra je već počelo štekati. Kako se dio poslovanja bazira na uvozu…e tako su jutros carinici uspjeli zakomplicirati sa svojim prohtjevima i zahtjevima. Kao nema roba Eur-1 (za one koji neznaju popratni dokumenat kod uvoza iz EU, pri čemu je roba oslobođena carine), i sad ti objašnjavaj da na računu stoji izjava na kojoj piše podrijeklo robe i da ne treba onda dodatni papir, ali ne zapela mala i zapela, nemože biti tako treba taj papir. Onda mi je propisno digla živac, jer taj se papir izdaje od strane pošiljatelja ako roba prelazi vrijednost 6000,00 Eur-a, a do tog iznosa važeća je napomena na računu. Obzirom da sam radila jedno vrijeme kao špediter, poznati su mi propisi i cake, a i ostao mi je oveči krug poznanika kojima se uvijek mogu obratiti kad mi zašteka nešto, i to po sistemu usluga za uslugu. I tako nebudi mi teško uzela ja telefon u ruke, i okrenula par telefonskih brojeva…Pita mene frend, ma koja te to gnjavi.. kažem ja njemu ta i ta…i dobijem odgovor .. ma pusti je nova je, nezna gdje je šuplja… baš super i jedna takva bi trebala biti kompetentana za nekakve situacije, a nema pojma niti poslje koje vrijenosti ide EUR-1. Ajd na kraju sve 5 izvinjava se ona meni da je došlo do zabune i da je sve uredu..moš mislit….izribali su je pošteno..no ko joj je kriv kad nezna svoj posao i dozvoli da je netko dovede u situaciju i da se naslađuje njenim neznanjem… no mlada je naučiti će..živcira me jedino to što se drži kao da je Bogom dana i nedodirljiva.E sad, došla je roba napokon do skladišta, i sad zove kolegica da su nam poslali krivu pošiljku. I sad zovi dobavljača…..a oni ne rade danas..i moš se da ne kažem što… do ponedjeljaka.

Bilo bi to još sve ok i nebi bilo toliko strašno da se nije uključila “kape di tuto”, tj direktorica, ili kako je ja od milja zovem “grospička” sa svojim biserima. Naime naručila je za danas kompjuteraša da dođe promjeniti kompjutore, jer ovi su već stvarno koma, i to da dođe oko 15,00 da mu samo pokažem što mi treba prebaciti i kako posložiti i da to onda napravi.. moš mislit.. a to što ja moram tu ostati s njim dok to ne bude gotovo i kad sve to posloži da naravno sve i funkcionira.. to nije bitno… Ali nebi ja bila ja, tako da sam ga zvala da dođe ranije jer da bi i ja jedan dan normalo otišla kući i u 13,10 gospodin se uspio dovući do ureda, sa svom tom opremom još u kutijama, i naravno dok je uopće raspakirao sva ta sranja, evo ti već 13,30…dok sam mu uopće rekla što mi treba od programa i s kojim se kontrolnim jedinicama treba biti povezano, i koje pristupe mora imati evo ti već i 14,00. I onda mic po mic…pa to traje, pa daj cd za ovaj program, pa daj za onaj program ..Jedva da sam u 17,00 uspjela krenuti, iako je radno vrijeme do 16,00, i naravno to što je danas uspio posložiti je ništ koristi jer nisam mogla uopće iskontrolirati pristupe jer on nemože osposobiti centralni server za što opet moramo u ponedjeljak zvati one koji nam održavaju softver. I kako onda da ne budem ljuta….a trebao je biti jedan običan petak koji se trebao odraditi sa pola mozga…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na ukratko : izvještaj

  1. Vesna napisao:

    ja ja šaci

  2. Gradski napisao:

    ih kome glajh

  3. Vesna napisao:

    ispravak krivog navoda
    ju kamig for mi

  4. nina napisao:

    ajme, kaj si ćudoredna u svom izražavanju. dakle, moš se jebat do ponedjeljka.
    počni od večeras. viva mehikoooooo…ajm vejting for ju.

Odgovori

