tako nekako..

:)))
 
 

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na tako nekako..

  1. Vesna napisao:

    ..spotić mi je baš onako ljetni
     
    meni 25%, ali kad me primi ne pušta me lako

  2. Tanja napisao:

    meni je 75% vremena teška fjaka… hehehehehe… a dalo bi se tu kod nje… još da nekako mogu gledati mušku odbojku na plaži… naravno bez majica… :)))

  3. Never napisao:

    ….nisam još vidjela ovaj spotić….pravi je ljetni…….

  4. Vesna napisao:

    pljastik is fantastik
     
    ma vidi ti njega..probudile ga tete sa slajom…😉
     

  5. old_skul napisao:

    e pa znaš kaj draga moja vesna, pjesma ti zbilja tako nekako dobra , al ipak sam nabacio pogled na one cure u badićima koju lizu sladoled na štapiću i koje su mi mmmmmmm za polizat za sunćane dane. eto puno pozdrava i uživaj. ostalima mah mah 😀

  6. nina napisao:

    pljastik fantastik

Odgovori

