hladovina..

Ubija me ova vrućina, zimu mogu podnijeti, uvijek se čovjek nekako slojevito obuče, ali kada ne mogu skinuti  kožu sa sebe, e tu već nastaju stanoviti problemi. Koncentracija mi je blago za ovih vrućih dana jednaka nuli. Misli samo lete kroz prozor put mora. Onako debela hladovina, žamor ljudi, miris mora…. Bliži se kraj petog mjeseca…to znači još nekakvih 20-ak dana i via more. Ostalo mi je nešto starog godišnjeg kojeg treba iskoristiti do 30.06., i ne pada mi napamet ostaviti te dane neiskorištene. Dakle prema starom ustaljenom raspredu oko 20.06. lijepo put mora na kupanac nekih 10-ak dana, onda nekako lakše probavim sedmi mjesec u Zagrebu. Novi godišnji koristimo tamo negdje polovicom osmog mjeseca…tako da negdje oko 15.08. opet jedno 20-ak dana uživancije. Pošto nisam tip koji će se roštiljati na suncu, većinu vremena osim kada sam u moru, provedem u debeloj hladovini. Mali skakuta okolo naokolo sa svojim društvom, a nas dvoje napajamo oči… Kako godinama idemo na isto mjesto društva nam ne nedostaje, uvijek ima raspoloženih za partiju bele i pivce u hladu tamarisa.  Jedva čekam….
 
Pa ću lijepo pjevušiti kao Oliver ….
 
 

   

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na hladovina..

  1. nina napisao:

    doma sve znam

  2. Vesna napisao:

    nema te ni ovako

  3. nina napisao:

    ne.
    nema me doma.

  4. Vesna napisao:

    tako imoja sestra može biti na suncu ko gušter, i nikada joj nije vruće

  5. TOPIK napisao:

    ja sam zimogrozna i meni nikad nije vruće. Ljudi vani na plus 40 padaju u nesvijest a meni napokon nije hladno.

  6. Vesna napisao:

    poznato mi je kako je to kod vas u slavoniji kada zapeče…a hlada tu i tamo ..i kad zapuše onaj topli vjetar…fen kako se kaže
    meni kad je ovako vruće…samo bi hladovinu i mozak na pašu
     
    drugi puta šeširić na glavu
     
    znači cijelo ljeto te nema na poslu, u prijevodu

  7. nina napisao:

    ja ću poput prave državne službenice prvo na bolovanje jedno 3 tjedna, a zatim 25 dana na godišnji.
    ako mi i to dosadi, a ziher bude, onda idem na….bolovanje.

  8. Never napisao:

    …nadobudno sam na posao krenula biciklom…kao ni auto ne stignem rashladiti do posla….ubi me višak sunca i glavobolja….tako mi i treba…..more će pričekati , tako da se samo mogu vježbati snošljivosti…..ak ništ drugo još malo će kraj šk. g. pa se hvatamo debele hladovine…..

  9. Tanja napisao:

    a je i kod nas pakleno danas… baš ono čisti ljetni dan… čak sam i sandale prošetala… :))
    ni ja ne podnosim vrućinu… kad me uhvati žega, samo gledam gdje ću kakvu horizontalu uhvatiti… a more će čekati do 8. mjeseca… jooooj, koliko dana još do tad ima jahanja… 

Odgovori

