za moje dečke…

 

nisam se mogla odlučiti samo za jednu…

Inače mali trenira nogomet u klubu Maksimir(Zagići) jedva je dočekao da napuni 6 godina i da ga prime…  sutra igra svoju prvu tekmu…moš mislit na što to liči..recimo nekako ovako… svi na loptu ko muhe bez glave..ali zabavno ih je gledati….daleko je to od nogometa ali veseli me….i ja ću sutra lijepo zavijeti sa tribina….

 

  

  

  
 
nemoram posebno naglašavati za koga se navija😉

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na za moje dečke…

  1. Vesna napisao:

    tako je bilo i nama navijali bez obzira čiji je gol
     
    hajduk ni u najcrnjim snovima

  2. tomislav napisao:

    hajduk se voli a za dinamo se navija!!!!!

  3. Never napisao:

    …moj sedmogodišnjak je nedavno imao prvu košarkašku utakmicu …..gdje lopta tu su i oni….nema uvijek veze čiji je koš…..al mi navijali ko blesavi…..

  4. Tanja napisao:

    plavooo, plavoooo!!

  5. Vesna napisao:

    BBB i Dinamo

  6. nina napisao:

    i u nebo s njim i u pakao

Odgovori

