cilj…

Današnji cilj  je popeti se na Klek..na sam vrh kamene stijene…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na cilj…

  1. nina napisao:

    kasno marko…….

  2. Never napisao:

    ….ovo o kraljeviću Marku sam čula….zanimljiva su mi mjesta s pričom….legende ih čine drugačijima……pogotovo kad su ovakve…jutro….

  3. Vesna napisao:

    Ima još jedna legenda vezana za klek naime legenda kaže da je staroslavenski bog Klek oblijetao Perunovu ženu i tako izazvao njegov gnjev. Perun ga je počeo goniti i kad ga je napokon sustigao na prostoru današnjeg Kleka, odapnuo je strijelu i pogodio ga u desnu nogu. Od bola i straha Klek je pao i skamenio se. O tome govore i obrisi planine u kojima je lako razaznati glavu čovjeka (vršna stijena), skvrčena koljena i stopala (Klečice).
    Narodne pjesme govore da se tu zaustavio kraljević Marko da se odmori..

  4. Vesna napisao:

    e ovnda je to stvarno pire ineće ti ostanu oni komadi u krumpiru

  5. nina napisao:

    preduhitrio me i zadigao mi suknjicu dok sam gnječila…krumpir

  6. Vesna napisao:

    za razliku od nekih obitelji jesmo, pogotovo kad je lijepo vrijeme nastojimo vikende provesti van kuće u prirodi
     
    hvala Tanja, bilo je prekrasno vrijeme..a društvo nas troje
     
    jesi zaskočila
     
    tako kažu legende, mada moj kaže da osim mene nije vidio niti jednu drugu vješticu   ha ha ha

  7. Never napisao:

    …..naknadno sam se sjetila ….. kažu legende  da je Klek carstvo vještica , vila planinkinja i vilenjaka…..za vrijeme olujnih noći one kolo vode….

  8. Never napisao:

    …..to me podsjeti da krenem kuhat ručak…….

  9. nina napisao:

    moj je cilj složiti od pire krumpira isto takvo brdo
    a i zaskočiti pripadnika one vrste ako mi se posreći

  10. Tanja napisao:

    bogmec, slažem se s Topikicom… stvarno ste turbo limachi i limachice… i moj je cilj valjuškat se po krevetu,a tek navečer nekud proviriti… :))… želim vam lijepo vrijeme, ugodan dan, veselo društvo i naprijeeeeed!!

  11. TOPIK napisao:

    A vi ste stvarno aktivna obitelj :-)Moj je današnji cilj ležati u krevetu i pročitati knjigu do kraja. Dakle, aktivno i kod mene🙂

  12. Never napisao:

    …a i dan je krasan….uživajte…sretno…..

Odgovori

