VIP..

već dva sata na zasonu moba mi stoji "traženje mreže". I ajd sad da se radi o životu i smrti, da moraš zvati hitnu pomoć ili nešto tome slično, kome se možeš žaliti. Jedino se možeš popeti na prvu banderu i urlati iz sveg glasa, kakve sam sreće još bi pala i polomila sve kosti.
Jebam ti Vip, iz protesta ću promjeniti operatera.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na VIP..

  1. Vesna napisao:

    kako neću znat

  2. nina napisao:

    i ja zaplivala….wow..da samo znaš….

  3. Vesna napisao:

    po ovom pljusku možda ih i nađeš kako plivaju
     
    baš mi je žao….otvori novi
     
    ti i Tanja imate iste probleme

  4. Never napisao:

    …dogodi se to i kod nas….ali nikada ne traje dugo……a u Baranji si na Mađarskoj mreži….blesavo….

  5. Unknown napisao:

    …još nisam dobila nikakvo objašnjenje…apsolutno ništa…
    …pozzzz

  6. nina napisao:

    ajd sad je dobro..a ja moram neku ekipicu iz pule sačekati na jarunu, moš si mislit na kaj bi ličila ta potraga za godoom…

  7. TOPIK napisao:

    živjelo se i bez interneta. i preživjelo🙂

  8. edisa napisao:

    Mene trentno zajeb. brovseri , na jednom vidim duple komentare a na dr. ne…

  9. edisa napisao:

    Djeluje nekako nevjerovatno ,život bez tih stvari.

  10. Vesna napisao:

    dobro mi nemao tih problema nismo blizu granice
     
    kako se živjelo bez moba?
    isto nekako kao i bez interneta

  11. TOPIK napisao:

    ah da, pitam se kako se živjelo godinama bez mobitela…

  12. Tanja napisao:

    ehhh i Vip… svaki put kad se približim Dravi, prebacuje mi se na mađarski vodafon… sve bi bilo okej da nema još dosta jahanja kroz Baranju do mađarske granice…

  13. Vesna napisao:

    sad su to rekli i na vijestima, i da će do popodnevnih sati kvar biti uklonjen…a do tada..se fučka..stvarno prednosti velegrada
    što je sa tvojim prostorom jesi dobila kakavo objašnjene

  14. Unknown napisao:

    …hehehe..doslo je do pada Vip mreže u Zgb, zbog prebacivanja prometa u novu Ericssonovu telekomunikacijsku mrežu..pa neki dijelovi Zgb nisu pokriveni mrežom…pročitala na teletekstu
    …ja sam u Zaprešiću i najnormalnije telefoniram, a ti ćeš se morati malo strpiti…heheheheh…prednost života u velegradu..hehehe
    …pozzz…Adrijana

Odgovori

