co to maš?…

Upaljena mi je talka i CMC …pjesme se vrte cijelo vrijeme..
upravo je bila ova Co to maš…nasmijala me do suza
poslušajte….ja je sad prvi put čula
 
 

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na co to maš?…

  1. Vesna napisao:

    ja moram stati s mozgom, pošto me dosta njih u zdrav mozak

  2. nina napisao:

    ma, moram malo stati sa guzom

  3. Vesna napisao:

    hemić….a nije špagica od tampona

  4. Vesna napisao:

    gradski sad bila kod tebe i vidjela tvoj ovogodišni hit

  5. nina napisao:

    učinil mi se da mi nekaj visi.
    bio je to samo hemić.

  6. Vesna napisao:

    Tanja ajd ti sklopi biznis sa kuruzom, a ja ubacim zmrzlenko
     
    jesi dobro pogledala
     
    ako te nasmije to što je bedasta da se provariti

  7. Never napisao:

    …prvi put sam je čula kad ju je donio moj pubertetlija  doma……on otkida od smijeha…….bedasta je , al malo bljuzgi nikom nije naškodilo…..

  8. nina napisao:

    idem pogledat…

  9. Tanja napisao:

    ej, kokote, a da ti i ja sklopimo neki biznis s tom kukuricom?? mislim, ti si tamo već na teritoriju…

  10. Gradski napisao:

    prošlogodišnji hit kod mene…

  11. Tanja napisao:

    sad si me podsjetila na more i na one prodavače po plaži što prolaze i na nazovi češkom viču: krafniii, štrudeliii, varenaaa kukuricaaa, ubrusiiii… :)) …a ja uvijek popustim na varenu kukuricu, iako 1 klip prodaju po 8kn, a kod nas na piji bude kunu klip… i onda sam si ja pomislila kak bi bilo dobro odfurati jedan kamiončić kukuruza na more i eto ti biznis… samo mislim da bi mi lokalni prodavači polomili noge, jer upadam na njihov teritorij… i tu su moji planovi lagano počeli pucati po šavovima… heh…

  12. Vesna napisao:

    to monstrum… hi hi hi hi

  13. Tanja napisao:

    haha… to nama naš školski kuhar pjeva… :))
    to nje dlakenko, to šuma… hihihihi…

Odgovori

