pita…

Moj ručak je pri kraju…gotov je i desert, pita od jabuka, ono što dečki i ja volimo  najviše,

a vama koji ste daleko evo jedan vic, možda ste ga već čuli…a možda ne..

Šemsina pita

Imala Fata tri kčeri. Kad su se udavale dala im je savjet.

Fata:  "Kčeri moje, ne želim da se potucate i patite ko ja s vašim
babom.Bitno je da ima sex-a. A sad kad mi odlazite pišite mi. Ali pišite
Šifrirano jer će i babo čitat pisma.
Pa bude ll bilo sexa pišite ima pite, ako nema pišite nema pite."
Nakon mjesec dana stiže pismo od prve kčeri.

Prva kaže:
– "Nano zasad nam je dobro. Pitu imamo jednom mjesečno, ali jos se
upoznajemo, pa će vala kad se upoznamo bit više pite."

Za par dana dolazi pismo od srednje kćeri.
Druga kaže:
– "Nano pitu imamo svaki tjedan, ali pošto se upoznajemo vala će
jednom doći bolja vremena."

Najmladja Šemsa piše:
– "Nano, nama je super. Pitu imamo svaki dan, jos k tome Haso poliže
tepsiju, a ja kuvaču, pa ne moram uopšte da perem sudje…"

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na pita…

  1. Vesna napisao:

    gradski četvrta još sigurno sabire dojmove

  2. Vesna napisao:

    nina nije iz servisa tvoje babe nego je uspomena od moje bake
     
    tekmu sam i ja odgledala kod kumova uz brdo tortilja
     
    imala je korito

  3. TOPIK napisao:

    Ima perilicu?

  4. Never napisao:

    ……i vic i pita su super….upravo smo došli sa jednog ronđoša…pa ne mogu misliti punog stomaka…….a počela i tekma….ovo je jedna od onih koje čak i ja gledam….

  5. nina napisao:

    tanjur ti je iz servisa moje babe
     
    diskretna je. kad je već garantirala.

  6. edisa napisao:

    a ja umirem od gladi, malo sam hodala pa od ručka još ništa,ne preostaje mi ništa nego da slinim na sliku..

  7. Gradski napisao:

    četvrta kćer je kod mene, ali nema o čemu pisati…

  8. Vesna napisao:

    da je vruče ne bi me pridobili da imam rol upaljen, bilo bi nešto na brzinu
    a ovako danas je bilo po željama

  9. Tanja napisao:

    joooooooj… što to fino zgleda… joooj… mmmmmmmm…
    ja sam napravila jogurt pitu s jagodama, ali danas je malo hladnjikavo pa bih rađe ovu tvoju…
    mmmmm…. tako slasno izgleda… bravo kuharica!
     
    vic sam čula u sličnoj verziji, ali uvijek je dobar! :))

Odgovori

