od sutra štedim..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na od sutra štedim..

  1. Vesna napisao:

    smiju se koka parama koje će dobiti za fotke

  2. nina napisao:

    vidi ih kak su napušeni…..sve im je smiješno

  3. Vesna napisao:

    hmmmm…. fotomontaža?
    ali …hmmmmm

  4. Gradski napisao:

    ovi na dvadesetici svi imaju predimenzionirane pimpače

  5. Never napisao:

    …ta je i moj favorit…..

  6. Vesna napisao:

    Topik ja brojke nisam niti doživjela kako spada… hi hi hi
    pogotovo ne na novčanici od 20.. ;-))

  7. TOPIK napisao:

    kad sam rekla trošiti, nisam mislila na brojke, već na slike🙂 ni s njima ne treba čekati do ponedjeljka.

  8. Vesna napisao:

    nego šta drugo Tanja, ko više vjeruje bankama, lijepo pod madrac…pa svako toliko propustiti kroz prste..kao ono provjeriti da li je sve na mjestu… hi hi hi

  9. Tanja napisao:

    100% sam sigurna da ove nećeš štedjeti u banci, već na tradicionalan način – pod madrac… pa ih svako malo izvadiš da se s njima poigraš! hehehehehe…

  10. Vesna napisao:

    odo se ja primiti posla da nešto i zaradim, da imam više za trošiti
    dobro jutro vam

  11. edisa napisao:

    UUUUU e ovi me malo razbudiše,Sjetim se štednje al samo pred platu ,kad ova dođe zaboravim.I tako svaki mjesec isto.

  12. Never napisao:

    …uvijek od ponedjeljka….jutro…..

  13. Vesna napisao:

    a znaš kako se kaže, što čovjek čeka a nikad ne dočeka? sutra
    tako i ja od sutra štedim…a do tad trošim… jutro

  14. TOPIK napisao:

    takvi se trebaju trošiti a ne štediti. Jutro🙂

Odgovori

