žerminal..

 

Premetala sam neke stare knjige, kojih imam na tone, tj od dugog stajanja nakupila se prašina na njima, pa sam malo manula krpom…i u ruke mi je dopao Germinal od Zole.. vjerujem da su je mnogi pročitali za lektiru u srednjoj … knjiga govori o siromaštvu rudara u jednom malenom mjestu, o razlikama staleža, o ljubavi Catherine i Etienne, o nesrećama u rudniku i stradanju rudara.. o neimaštini o štrajku… Jedna od onih knjiga u kojima je klasna razlika isprepletena kroz cijeli sadržaj. No nisam htjela o tome..

Sjetila sam se Boška Buhe i Žerminala koji se u njemu spomije..i vidi vidi…ima i to na youtubu…

 

 

   
 
.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na žerminal..

  1. TOPIK napisao:

    htjedoh napisati da se sjećam jedino kak su onom tipu odsjekle kurac al Tanja me preduhitrila😦

  2. Vesna napisao:

    baš neću….. i ……neću….. kazat dragička.. ha ha ha

  3. nina napisao:

    kaži….dragička….

  4. Vesna napisao:

    a koji k…da ne kažem tebi fali

  5. nina napisao:

    da bar….bilo bi mi lijepo kao vama

  6. Vesna napisao:

    opet te drži blebetanje

  7. nina napisao:

    bla bla bla

  8. Vesna napisao:

    nikad nije kasno, možda ga još i pogledaš, ima na youtubu u 12 nastavaka…
    obzirom da na tv-u nije bio jako dugo…

  9. edisa napisao:

    Hvala na uloženom trudu , ali ništa.Čak sam i ja pogledala nekoliko isječaka iz filma i opet ništa.Za ime sam čula , al film sigurno nisam gledala😦

  10. edisa napisao:

    Mislila sam dok odspavam da će mi nadoći slika , al ništa .Malo ću da potražim možda se sjetim.Dobro jutro!

  11. Vesna napisao:

    taj nisam pogledala godinama…a Bedanec…brrrrrrrrr..stvarno je bio strašna pojava, još pogotovo kad si dijete

  12. Never napisao:

    …a ja živjela u zabludi , očito,  sve ove godine….nema veze…..bilo zabavno……btw starih filmova….nedavno sam pogledala Kekeca i Mojcu….i sad me bilo strah  Bedanca….

  13. Vesna napisao:

    da Tanja bio je stvarna ličnost.barem tako kaže povijest
     
    nije ga glumio Štimac nego Ivan Kojundžić .. a da su slični jesu
    Salaš … jako dobar..

  14. Never napisao:

    ….i ja sam odrasla uz te filmove……još više mi se sviđao Salaš u malom ritu……..ček , a jel nije Boška Buhu  glumio Slavko Štimac….ja skroz mislila da je……

  15. Tanja napisao:

    ejj, Boško Buha… pa on je i stvarna ličnost, zar ne?… kak sam uvijek plakala ko kiša kad je poginuo… i uvijek sam tog glumca miješala sa Slavkom Štimcem…
    a sjećam se i Germinala iz škole… posebice one scene kad su ljutite žene onoj gnjidi od trgovca odsjekle pišu, nabile ga na batinu i šetale naokolo mašući njime kao zastavom…

  16. Vesna napisao:

    ne sječaš se Boška Buhe…pa ti su partizanski filmovi išli nedjeljom ujutro, a on je jedan iz grupe malojetnih bombaša.. najistaknutiji među njima uz Sirogojna
    ….ili sam jedna iz  generacije koja pamti te filmove…i uz njih odrasla

  17. edisa napisao:

    Ja nešto zaboravih ko je bio Boško Buha, ima jako poznato al ništa više…

Odgovori

