pitbul…

 

Ženska se rano ujutro uz jutarnju kavicu pripremala za odlazak na posao, kada je opazila neobičnu  pogrebnu povorku koja se kretala prema obližnjem groblju. Za jednim pogrebnim autom je u razmaku od nekoliko metara slijedio još jedan auto, za drugim je autom hodala jedna žena – sama, s pitbulom na uzici. Za njom je hodalo oko 200 žena, sve same.
Nije se mogla oduprijeti radoznalosti, pa je izašla van i prišla ženi sa psom i rekla:
"Moja iskrena sućut za vaš gubitak, znam da trenutak nije primjeren, da bih vas smetala, ali još nikada nisam vidjela ovakav pogreb. Čiji je uopće to pogreb)"
"U prvom je autu moj pokojni muž."
"Pa, što mu se desilo?"
"Napao ga je moj pas i izgrizao do smrti."
"A, tko je u drugom autu?"
"Moja svekrva. Pokušala je pomoći mužu, pa je pas napao i nju."
Ženska je pogleda i nakon par trenutaka tišine zapita:
"Oprostite, ali, biste li mi mogli posuditi psa?"
Uslijedio je značajni trenutak tišine među dvjema ženama, a potom i odgovor:
"Stanite u red."

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na pitbul…

  1. Vesna napisao:

    priželjkuje toliku kolonu baba iza auta

  2. Never napisao:

    ….kao vozač…………iskreno se nadam da neće morati samnom živjeti…..već ono….dovoljno blizu da ponekad mogu pomoći ……i dovoljno daleko da ne smetamo jedni drugima….

  3. Gradski napisao:

    ja sam u autu

  4. Vesna napisao:

    dobro jutro Adrijana
    čeka nas ista sudbina

  5. Unknown napisao:

    …heheheheheh
    …e da nema svekrva trebalo bi ih izmisliti…no i ja ću to jednog dana biti…tko zna kakva…
    …dobro ti jutrooo
    …pozzz… Adrijana

  6. Vesna napisao:

    da nema drugog nebi bilo ni prvog i obrnuto
    već vidim jednog dana kako moja snajka čeka u redu… ha ha ha

  7. Never napisao:

    …nikad se ne zna što ti može zatrebati…..i te kako može biti važan  onaj drugi  auto……al nasmijala sam se….

  8. edisa napisao:

    I ja bi u red.Sa samo jednim auto one druge kategorije.Gdje da nađem tak krvoločnog?

  9. Vesna napisao:

    zabilježeno..

  10. Tanja napisao:

    još nemam tih pobuda, ali javim se za koju godinu… :))

  11. Vesna napisao:

    da se mogu slađe smijati od neudatih
     
    nabavim ti novog umesto ogrlice sljedćom zgodom

  12. nina napisao:

    moj rambo je bio reinkarnacija gandija.
     

  13. TOPIK napisao:

    ahahahahahahahahahahaha meni je smiješno, jer ja nisam udana. a ak je smiješno i udanima, koji su se klinac onda udavale?

  14. Vesna napisao:

    ideš i ti u red ili još uvijek nije do tog došlo😉

  15. Tanja napisao:

    :)))))… sad sam se baš onak iskreno nasmijala!!

Odgovori

