milina..

Dakle…već sam zaboravila kako to izgleda kad dođeš kući s posla…a ono mir i tišina. Nitko ništa ne treba, nitko te ne zove, nitko se ne dere, nitko nije gladan…žedan… milina…  Naime mali je sa vrtićem tjedan dana u Gradu mladih..vrtić u prirodi..i bez obzira na to koliko mi je jučer bilo neobično i koliko sam se okretala gledajući gdje je, danas mi čistam odgovara… K tome još i svjetsko prvenstvo…pa je i veliki van kuće s društvom gleda tekme…ma prava milina… Odmor za cijelo tijelo.

Vrijeme samo za mene…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na milina..

  1. Vesna napisao:

    oni popodne ne rade…
    ali, imam dobre susjede, koji su spremni pomoći susjedi u nevolji

  2. Gradski napisao:

    samo kaj ti serviseri i inkasatori sad nešto češće dolaze doma

  3. Vesna napisao:

    iskoristila..lijepo se spremila i s kumom na trač partiju do grada
     
    budem koka budem..samo me gledaj
     
    znaš da baš paše malo mira

  4. edisa napisao:

    hoću i ja malo mira!!!!!

  5. nina napisao:

    nebuš izdržala, znam te…

  6. TOPIK napisao:

    uživaj i iskoristi na najbolji mogući način

Odgovori

