jebi ga..

…suzdržavala sam se da ne gledam utakmicu jer sam predosjećala da će biti igra živaca..i na kraju ipak odgledam drugi dio produžetaka..119 minuta goooooooool …….ratno stanje u ulici od petarda…još nije ni prestalo pucanje i izjadnačenje…..jebi ga… turci nas dotukli sa jedanajstercima…. što ti je lopta..a bili smo tako blizu…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na jebi ga..

  1. Vesna napisao:

    glavno da si ti dovršila svoje…za tvoj rad sljedi nagrada..istina ne u milionima eura kao za repku…

  2. Never napisao:

    loša sreća…..al ja završila e-maticu…noćca…

  3. Tanja napisao:

    noćca…

  4. Vesna napisao:

    noćica… odo i ja na spavanac…

  5. TOPIK napisao:

    no dobro, rasprljavajte i dalje ja idem za svojim poslom…noćica!!!

  6. Vesna napisao:

    kako neće bit u kucru kad su ih turci pogodili ko munja s tim golom

  7. Tanja napisao:

    a čuj… što mislite koliki je šok bio onaj turski gol u zadnjim sekundama? penali su igra živaca, a našima su živci bili u kurcu…

  8. TOPIK napisao:

    heheh ja gledala kod mame i njen je muž urlikao (inače je jako "objektivan" kad je hrvatski sport u pitanju) – što se tiče fulanja – podijeljena odgovornost, Modriću je lakše hahahahaha iako njemu nije smiješno

  9. Vesna napisao:

    a dvojica od njih cijeli gol

  10. Vesna napisao:

    nisam gledala cijelu tekmu nastojala sam se isključiti..ali sam čula svog kako svako malo urliče..

  11. TOPIK napisao:

    trojica su fulali

  12. Tanja napisao:

    toliko smo neiskorištenih šansi imali u drugom poluvremenu da smo na kraju morali bit kažnjeni…

  13. Vesna napisao:

     gorko..a baš mi je žao i ovo dvoje cijeli gol su fulali…. koja je tek njima trauma

  14. TOPIK napisao:

    zato što su Hrvati takvi – misle kad daju gol gotovo je…kao da nisu gledali nijednu utakmicu koju je Turska igrala…ubuduće će valjda pametnije…al svejedno, mrzim jedanaesterce, oni uopće nisu dokaz boljeg igrača…i baš mi bilo u startu žao Srne što je plakao, al bilo mi drago jer je to valjda jedina prilika vidjeti muškarca da plače

  15. Tanja napisao:

    mene ti je uvijek strah kad mi damo gol, jer smo u slijedećim minutama neoprezni… tak je bilo i 98 s francuskom… dobili smo gol, dok smo slavili svoj… al, baš je gorko… gorko…

Odgovori

