sandale…

Prije par dana kupila sam nove sandale onako na malu peticu…sa puno nekakvih remenčiča… meni su se baš svidjele onako od prve, uz to su još kožne (u onim plastičnim mi noge odišu čudnim mirisom)..i rekla sam sama sebi moje ste. Kako se u međuvremenu zaredalo par kišnih dana i jutarnja temperatura je bila malkoc niža nego je trebala biti, nisam ih nosila. Danas sam ih napokon obula…..i do kraja dana požalila tu odluku. Naime ujutro sam ih bez problema nazula, ali…..tokom dana noge su mi od ove vrućine natekle kao dva balona…i vidi vraga…sandale me počele lagano žuljati. Sve bi to još bilo dobro….ali danas se mali vraćao iz Grada mladih  tako da moja druga polovica išla pred njega, a ja sam išla lijepo tramvajem kući. Nadobudno sam krenula sa posla…a ono…žuljaju one sve više. Ako mi je nešto ružno vidjeti, to je onda kada žensko nabada u nečemu ili u ovom slučaju hoda s grčem na licu….jer svaki korak predstavlja novu podmuklu bol… i tako sam ja ni pet ni šest izula svoje sandale…svaku u jednu ruku i udri lijepo bosih nogu…malo su me čudno pogledavali, ali bilo me baš briga što drugi misle o tom mom postupku… Tako sam sa jednog kraja grada na drugi išla mašući sandalama što tramvajem što ulicom. Bila mi je dobra jedna cura cca svojih 17-18 godina, onako moje slobodne procijene od oka…vidjela me kako ja marširam bosa i samo rekla "pametno". Sljdeće što je napravila bilo je…skinula je svoje balerinke i nastavila bosa…a ja sam se od srca skupa s njom nasmijala tom njenom činu.   Došla sam kući tako bosonoga, tabane sam morala ribati skoro pa ribačom četkom koliko su bili crni…ali barem nisam imala žuljeve po nogama…nego tek onako blago crvenilo na mjestima koja su mogla proći puno gore. Sandale sam zafitiljiva u ormarić i mislim da neće tako skoro na moje noge, koliko god mi bile zgodne. Reklo bi se u narodu " noga lička, a cipela bečka" ili "trpi kad se neznaš snaći"…a ja se snašla..i bilo me briga tko će što misliti…meni je bilo super.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

18 odgovora na sandale…

  1. Gradski napisao:

    kopitarna…

  2. Vesna napisao:

    a hodati po blatu bos kad je pljusak…pa onako blato sve kroz prste  prolazi..to sam obožavala ko mala…a sada ovdje sami asfalt
     
    japanke su zakon

  3. Never napisao:

    čista petica za japanke…..

  4. Tanja napisao:

    aha… hodati bosa… i još po toplom ljetnom pljusku… dok se cesta isparava od topline… moja omiljena aktivnost…
    imam jedne sandale… Bata… predobre za oko… vidjela ih na dvije pjevačice… smeđe… samo remenčić naprijed i tri kožne ružice… peta jedno 7cm… toliko su neudobne ajme meni… ne toliko remen, već taban… tam gdje prsti počinju… arghhhh… masno ih platila, obukla par puta, i svaki od tih puta se bosa vraćala doma ili do auta…

  5. Vesna napisao:

    inaće nosim po kući dok se malo ne razgaze, a danas obula bez razmišljanja..zato sam i marširala bosa…al baš mi pasalo

  6. TOPIK napisao:

    mene ni jedne moje štikle ne žuljaju – mali savjet – kad se kupe sandale ili cipele prvo ih par dana nositi po kući da se malo razgaze🙂 u svakom slučaju, da živiš u pripizdini ko što je naša, bilo bi ti normalno hodati bosa po ulici, eto šta je život u velegradu…ali bravo za hodanje bosonoga radije nego nabadati i ja popizdim kad vidim da netko nabada

  7. Vesna napisao:

    na moru sam večinu vremena bosa, a za naveće provjerene japanke

  8. edisa napisao:

    Ja sam tako prošle godine ponijela na ljetovanje, za svaku priliku po jedne ,koje sam tek tamo obula i imala sam raznoraznih žuljeva,na svakom mogućem mjestu .Od tada sa sobom nosim isprobanu rezervu ,a nije mi strano ni bosa hodati…

  9. Vesna napisao:

    ja obično kupim ono što mi zapne za oko, nejdem sa namjerom da nešto moram kupiti..jer mogu prokrstariti cijeli grad i opet se vratim prvima koje sam usnimila

  10. Never napisao:

    tvoje su bar sandale , pa ima nade da će se razvuć , a ja proljetos dala silne novce za cipele u koje sam se zaljubila na prvi pogled , a sad ih ne mogu očima vidjeti…a ne smijem ni riječ reči zakonitom u top bi me…..jer je samnom obišao cijeli grad u potrazi za cipelama…

  11. Vesna napisao:

    ne trpim niti ja…ali ove su izgledale tako udobno..

  12. Never napisao:

    baš tako…al mi se dogodi da svijesno šminkerski odem na posao i jedva čekam da se preobujem…..a nisam baš tip osobe koji trpi zbog izgleda…komocija je ipak komocija….

  13. Vesna napisao:

    a i ako si u auto bosa ne vidi se
     

  14. Never napisao:

    zato ja u autu uvijek imam nešto rezervno za obuti….od prije provjereno….

  15. Vesna napisao:

    znaš da mi je trbušni u krvi

  16. nina napisao:

    brijem na bosonogu plesačicu….

  17. Vesna napisao:

    da je tvoj kupila bi 5 pari
     

  18. nina napisao:

    moj utjecaj?

Odgovori

