bjeg od vrućine…

Jutros kad se moj vratio sa placa..sa vrata se počeo derati…ajdeee idemooo spremajte se… I ajd spremili se mi na brzinu, potrpala sam babiće u ruksak, ručnike, kremu za sunčanje i to onu dječiju sa 35 zaštitnim faktorom, nešto grickalica, malo voćki i negdje oko 9  uputili se u toplice. Inače baš nisam ljubitelj toplica i bazena, jer uvijek imam osječaj da je voda zmazana. Da barem pola onih koji su u vodi ne koriste wc ali ajd žrtvuješ se da bi djete moglo uživati i da nekako svi skupa lakše podnesemo vrućinu. Odredište terme Jezerčica. Kako smo došli ranije nije još bilo puno ljudi, tako da smo lijepo zauzeli ležaljke naravno u hladovini. Nije prvi put da idemo tamo već znamo gdje je cijeli dan hladovina. Usljedila je laganini uživancija… malo kupanja…malo snimanja "okoline" onako ispod načala..malo izležavanja…malo pivica.. sokić… kavica… nešto malo se i prezalogajilo u obližnjem restoranu… Sve u svemu kvalitetno ubijen dan..

 

Par podataka sa neta o samim toplicama:

Terme Jezerčica nalazi se u Donjoj Stubici, na samom izvoru prirodne ljekovite termalne vode otvorene su 01. 07. 2005. godine. Smještene su u mirnoj okolici uz sam Park prirode Medvednica. Kroz cijeli kompleks hotela sprovedena je prirodna izvorska termalna voda temperature 36°C. Za sada Terme raspolažu s tri otvorena bazena, jednim plivačkim, olimpijskih dimenzija, na kojemu se u ljetnim mjesecima posjetiteljima nudi animacija u bazenu (gimnastika u vodi), jednim dječjim, s kornjačom toboganom, te masažnim s tri tobogana a kao specifičnost izdvaja se mogućnost korištenja tretmana na otvorenom-outdoor wellness(razne vrste masaža, aromaterapija i sl). Restoran svoju ponudu bazira na lokalnim jelima i zdravoj hrani. Tik do restorana nalazi se lounge bar čiju ponudu posebno krasi bogat izbor alkoholnih i bezalkoholnih pića.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na bjeg od vrućine…

  1. nina napisao:

    candida albicans

  2. Vesna napisao:

    more je drugi par cipela…tamo niti ja ne izlazim iz vode..

  3. Tanja napisao:

    ja ne izlazim iz vode… obožavam kupanje na sve načine… ronim, pravim čak i kolutove u vodi ko malo dijete… hehehehe… ne podnosim baš dobro vrućinu pa mi kosa mora stalno bit mokra,,, jooooooooooooooj… jedva čekam moreeee… a izgleda da se za srijedu planira nekakav izletić… vidjet ćemo… :))

  4. Vesna napisao:

    u bazenu se kupam u jutarnjim satima kada nema puno ljudi..kasnije tuš radi svoje
    ali mali obožava kupanje…

  5. TOPIK napisao:

    kao neki kvazi bakteriofob, izbjegavam bazene i sva ostala mjesta koja koriste mnogi ljudi

  6. Never napisao:

    savršen dan…i mi bili na kupanju….uživancija……dobar početak ljeta….

  7. Vesna napisao:

    stubičke, čateške, tuheljseke, varaždinske toplice….bzeni u zelini…stvano imamo izora
     
    mi ti volimo otići na mrežnicu..tamo nam je super puno bilje nego na bazenu ili toplicama..samo rijeka je još uvijek prehladna.
     
     

  8. Tanja napisao:

    joj kak dobro izgleda!! i ja bi se kupala… na belišćanski bazen ne idem zbog učenika… najbliže terme su bizovačke, al tam je uvijek ogromna gužva, a nisu baš ni jeftini… hmmm… volim otići u Orahovicu na jezero… iako tamo imam osjećaj da je voda jaaako zmazana… al opet, tam mi bude baš lijepo…

  9. edisa napisao:

    Izgleda pravo lijepo ,čini mi se da imate izbora, gdje i kako ubiti dan.

Odgovori

