mala djevojčica…

Jedan pjesmuljak koji nam je mama znala  pjevati… Slučajno ga pronašla u moru spotova. Često nam je govorila da imamo sto i jednu želju i da smo pune prohtjeva, pritom misleći na sestru i mene. Nisam to doživljavala tako i nisam baš razumjela o kakvim prohtjevima priča. Željela sam što i sva druga djeca uvijek neku novu sitnicu. Danas nakon puno godina gledajući i slušajući svog sina shvaćam što je mislila. Mali je pun zahtjeva i prohtjeva…a vjerujem da samo želi kao i ostala djeca par sitica…
 
 

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na mala djevojčica…

  1. Vesna napisao:

    svato ima svoju životnu priču..i pojedine situacije iz života nam pomažu, ma koliko god bile u tom momentu teške i koliko utjecale na nas, da jednog dana ne radimo iste stvari..baš iz razloga jer znamo kako smo se mi osjećali..
    ono što bi trebali prihvatiti je da djetinjstvo nije bilo savršeno… ali je završeno…. i pamtiti samo lijepe stvari

  2. Never napisao:

    ….šalu na stranu….ta pjesmica iz djetinjstva me podsjeća na mog oca i moju silnu dječju želju da napokon jedan nedjeljni obiteljski ručak prođe u miru……na lokalnom radiju se vrtila često u željama i pozdravima u to vrijeme, a otac je bio onaj dio djetinjstva za koji se ponekad pravim da se nije dogodio…..jer mislim da se tada događalo puno loših stvari koje su mene i brata odredile i za cijeli život…

  3. Never napisao:

    pa da…al isto mala…..hi hi hi….

  4. Vesna napisao:

    treba li i koja maslina oko kuće?

  5. Never napisao:

    malu kuću s malim dvorištem na malom otoku na našem moru uz obalu s malim usidrenim brodom……….ah….

  6. Vesna napisao:

    vaše želje moja zapovjed
    samo da uzmem štapić i manem njime

  7. Tanja napisao:

    aj vont it ol… end aj vont it nau…

  8. nina napisao:

    jebote, koja kontradikcija.

  9. TOPIK napisao:

    ja želim mir u svijetu. i još jednu sitnicu – veće sise.

  10. nina napisao:

    hvidra barbika

  11. Vesna napisao:

    dobro ti jutro..

  12. edisa napisao:

    Svi mi ponekad želimo neku sitnicu , nije to ništa loše, dobro  jutro .

Odgovori

