upsss….

 

poprilično neobično mjesto za bavljenje sportskim aktivnostima…hi hi hi

budnom oku reportera nije unakao štok i kola ili je viski u pitanju

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na upsss….

  1. Vesna napisao:

    torbica je možda trebala biti na dupetu da sene bjelasa.. hi hi hi

  2. Tanja napisao:

    a viđ torbiceee!!

  3. Vesna napisao:

    palo mi je napamet… hihihihi

  4. Never napisao:

    bilo kako bilo…svaka im čast na izboru lokacije…..treba se toga sjetiti……

  5. edisa napisao:

    Ja sam prirodnjak….boce su samo za osvježenje…lokacija i akcija su u fokusu…

  6. Vesna napisao:

    mi edisa kao kronerice…boce u prvom planu.. ha ha ha ah
     

  7. Vesna napisao:

    stariš koka stariš

  8. nina napisao:

    i onda se ja kurčim sa svojim egzibicionizmom?!

  9. Never napisao:

    ha ha ha….

  10. edisa napisao:

    eh vi samo u boce gledate…ja se pitam kako to izvodi sa tolama na sebi …još se čini kao da razgovaraju…ili pleše…a možda ipak održava ravnotežu…?????

  11. Vesna napisao:

    možda su vatrogasci imali posla

  12. Never napisao:

    baš…popeli se jesu…a kako su sišli…u   obje boce nedostaje određena količina sadržaja…

  13. Vesna napisao:

    ideja je stvarno originalna, samo nisu izbjegli da nebudu viđeni
     
    mene više zanima kako su se popeli i kako sišli odozgora

  14. Never napisao:

    e svaka im čast….samo, kad malo bolje razmisliš…jel  pored toliko alkohola i bilo uopće išta konkretno….

  15. edisa napisao:

    nije loša ideja , ma ko bi se sjetio gore pogledati , mene bi bilo strah visine…

  16. Vesna napisao:

    bacila na kupanje u rijeku….ili su odlučili u vodi nastaviti priču

  17. TOPIK napisao:

    Nadam se da ga je nakon seksa gurnula dolje. S praznim bocama.

Odgovori

