jedna od onih….

 
 

Majko jedina
Dugo dugo ne vidjeh te ja
Kad si otišla
Na srcu mi želja zaspala

Srest ćemo se jednom majko
Među zvijezdama
Ti si za mene jedina

Ja ne tugujem
Tamo gdje si znam da dobro je
Ipak teško je
Tvoja ruka mi ne dostaje

Rano s proljeća
Naša trešnja cvijetom ocvala
Noć kad spusti se
Oči tvoje u njoj sjaje se.

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na jedna od onih….

  1. Never napisao:

    ..i još…mala djeca mala briga , velika djeca velika briga……ili….savijaj šibu dok je mlada……eh , mame…..znaš li što je najsmiješnije……..što sam starija sve više ličim na nju ….u nekim stvarima koje govorim djeci , kako reagiram…..način na koji radim neke stvari ………..

  2. Vesna napisao:

    moja je govorila mala djeca mala briga ,velka djeca velka briga..
    ili dok ste bile male pile ste mljeko, a sad mi pijete krv na slamkicu..

  3. Never napisao:

    moja zna reći…doći ćeš ti na moje grane , a ja na tvoje više nikada neću….

  4. Vesna napisao:

    sjetna…samo je preslika mog današnjeg stanja…
     
    neka se smije kad joj nisi vjerovala…kao niti ja kad su mi govorili da ću vidjeti jednog dana…

  5. edisa napisao:

    uvijek sam se smijala kad mi je govorila da ću vidjeti kako je, ponekad ,teško biti mama , sad se smije ona meni…

  6. Unknown napisao:

    ….lijepa pjesma…mislim da sve mi cijenimo svoje majke još više od kada smo i same postale mame…
    …pozzzz…Adrijana

  7. edisa napisao:

    kod tebe jako tužno i sjetno jutros?

  8. Never napisao:

    sjetna pjesma….ali jako lijepa i navodi na razmišljanje o tome koliko je život  relativan….moja majka je starica…istina, vrlo vitalna…al ne mogu zamisliti da je   nema….

Odgovori

