trenutak slabosti…

Nisam išla na posao zbog nekih problemćića i nekakvih nazovimo prioritetnih zdravstvenih stvari koje iziskuju određeno mirovanje.. tako da me ulovila nekakva sjeta… i zaplela sam se u mrežu sjećanja.. prolaznosti..i vremena koje nemilosrdno curi kroz prste…  Ponekad nam je u životu sekuda duga kao vječnost…ponekad nam godine prolete kao sekunada. Našla sam  se danas u jednom trenutku svoje slabosti kada stvari koje čuvaš duboko u sebi izađu na površinu i kada bez obzira što su prošle godine i godine…jedna cijela punoljetnost…ne možeš se pomiriti sa nekim stvarima. Nikada ih ne zaboraviš…tek potisneš duboko negdje i dozvoliš da  ponekad izbiju na površinu….

Prekrasan sunčani dan… išla sam u školu po ocjene…završen četvrti srednje sa odličnim uspjehom.. Trenutak kada prestaje jedan dio života i započinje drugi… vraćala sam se kući sva sretna.. jedva čekajući da pokažem ocijene i da budem na trenutak ponosna na uspijeh.. Negdje na pola ulice uočila sam kola Hitne pomoći pred kućom… slika je i danas više nego stvarna… trčala sam koliko su me noge nosile.. i stigla u trenutku kada su dva onako u bijelo obučena bolničara iznosila na nosilima iz kuće…osobu koja mi je bila centar mog djetinjstva…osobu koju sam voljela neizmjerno… Sve se dešavalo u sekundama.. i kola su krenula prije nego sam uspijela bilo što reći…tek uhvatiti pogled koji je i danas tako stvaran… To je zadnji puta da sam pogledala u njene oči….drugi dan…telefon je zvonio i ko za vraga ja sam se javila…zvali si iz bolnice…žao nam je ali vaša majka je ……… suze ..vrisak…… jad.. bjes…… žalost…. nemoć…. sve se skupilo u jendom trenutku… u jednoj jebenoj sekundi koja ti donese toliko boli i toliko tuge….. Tata i moja mlađa sestra spremili su se na brzinu u bolnicu…..mene nisu pustili… nakljukali su me apaurinima… bila sam neuračunljiva… i doktori nisu dozvoljavali da se izlažem novim šokovima.. da pamtim zadnju sliku koja mi je u glavi… da bi sve ostalo bilo previše za mene… S vremenom se pomiriš sa sudbinom.. ali nikada ne zaboraviš takve stvari..tek potisneš duboko duboko… More suza sam prolila…na kraju i one presuše i ostane samo tupi osjećaj… Često sam se u životu pitala..zašto..zašto..no odgovora ni dan danas nema.. Pitala sam se u kojem smjeru bi krenuo moj život da se sve to nije izdešavalo…

Danas je punih 18 godina…cijela jedna punoljetnost….koja je jednostavno prohujala… donjela je puno stvari sa sobom.. od školarke danas sam odrasla osoba sa svojom obitelji.. napravila sam stvari s kojima se ponosim..a i onih koje nisu baš reprezentativne… izdešavalo se toliko toga.. bezbroj uspona i padova… no nikada nisam prestala misliti o tome…što bi bilo da je bilo drugačije….

Jebeni trenutak slabosti…no nekad mi je lakše kad stavim stvari na papir…bez obzira kakvog imale odjeka kod ostatka svijeta…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na trenutak slabosti…

  1. Vesna napisao:

    ..poludjeli vjetrovi, svuda su me bacali al\’ na kraju priče opet ista stvar godina više i sjećanja….

  2. Unknown napisao:

    …jako tužno…ali eto ostaju sjećanja, a dok se sjećamo dragih nam osoba one su zauvijek sa nama
    …pozz…Adrijana

  3. Vesna napisao:

    kuhala se riža i oni pileći želućeki koje više nikada nisam poslje radila…toga se ja sjećam

  4. ksenija napisao:

    a ja se sjecam da je u tim trenutcima kad je zvonio telefon na radiu bila pjesma od josipe lisac… magla svuda, svuda oko nas…..

  5. Never napisao:

    a nije slabost….samo bujica osjećaja…..

  6. Never napisao:

    i ja samo mogu reći da je pretužno….ali sam sigurna da bi mama prva htjela da držiš glavu gore….jaka i za nju….

  7. Vesna napisao:

    i to je sastavni dio života…onaj ružniji i tužniji…ali neizbježan
     

  8. edisa napisao:

    žao mi je stvarno , rasplaka me ,sigurna sam da je teško izgubiti nekog bliskog…

  9. old_skul napisao:

    ajoj :((

  10. TOPIK napisao:

    pretužno….

  11. Tanja napisao:

    jako tužno… ne mogu niti zamisliti…

Odgovori

