lančana reakcija…

 
što je u stanju napraviti obični mali leptirić…
 
 

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na lančana reakcija…

  1. Vesna napisao:

    toga se nikad nebi sjetila

  2. Tanja napisao:

    nosonja iz smogovaca kad je prolupao i mislio da je zagi…

  3. ksenija napisao:

    evo jos jedne lancane reakcije

  4. ksenija napisao:

    evo jos jedne lancane reakcije

  5. Vesna napisao:

    ja bih došo\’ al\’ se bojim takve sudbe klete ubost će me, probost će me onda zbogom svijete….
    jeeeeee topik tu znam  :-))

  6. TOPIK napisao:

    leptiriću šareniću odi meni vamo, evo imam jednu ružu pomiriši samo…..ili tako nekako :-))

  7. Vesna napisao:

    nemam pojma tko to pjeva…
     
     

  8. Never napisao:

    ajmeeeeee….šta ti je lančana reakcija……

  9. Tanja napisao:

    ja sam mala vjeverica, grickam samo orahe… zna netko tko je to pjevao?

  10. Vesna napisao:

    dobro jutro

  11. edisa napisao:

    sposoban leptir ,nema šta ,dobro jutro ..

Odgovori

