ana maria

 
E da, jučer mi je na privat poštu stigla sljedeča poruka… dole je malo niže…jedino kaj mogu na  to iskomentirati je sljedeće:
 
Draga moja ana maria, da sam muško rekla bih boli me kurac za tvoje mišljenje, a ovako obzirom da sam žensko izrazit ću se malkoc drugačije, u prijevodu zabole me ona stvar za tvoje mišljenje. Obzirom da očligledno nemaš muda napisati to u knjigu gostiju, već šalješ privatne poruke, bez imalo razmišljanja i predrasuda stavljam je ja kao unos neka svi vide tvoje mišljenje..
 
 
 
 
 
Šalje:

 
ana maria

Predmet:

(nema predmeta)

Poslano:

3. srpanj 16:30

PROSTOR TI JE UŽAS!!!!!!
KOMA!! KUŽIŠ K-O-M-A!!!!!
PROMIJENI GA!

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na ana maria

  1. Vesna napisao:

    uskličnici su vrhunac

  2. Tanja napisao:

    al je ana maria ljubomorna…. cccccccc… toliko da je ta ljubomora i kroz crvene uskličnike morala procurit! Vesna, pa ovo ti je najveći kompliment dosad! :)) znaš kak kažu… samo se za dobrim konjem prašina diže!!

  3. Vesna napisao:

    nisam odoljela a da ne odvojim djelić prostora

  4. edisa napisao:

    Svašta , zar ima i ovakvih ?Svi mi imamo pravo da uređujemo kako hoćemo i jedino nam mikrosoft može narediti promjene.Nek si posvetila slovo ana mariji možda bude manje ljubomorna….

  5. Vesna napisao:

    svako ima pravo na svoje mišljenje, a aeo ja sam nokte polomila na tastaturi da bi promjenila prostor ha ha ha
     
    izgleda da da

  6. nina napisao:

    i njoj fali…

  7. TOPIK napisao:

    I ti sad nećeš promijeniti svoj K-O-M-A prostor?! A cura si je baš dala truda…Btw, ima neka nagradna igra za najbolje uređen prostor pa je to bitno? Jesi i njoj poslala zahtjev za prijatelja? hihihihihih. A neka joj, ima pravo na svoje mišljenje a i vidim od onih je koji misle da je njihovo alfa i omega. Svašt…

  8. Vesna napisao:

    poziv poslan …tvoje je da ga prihvatiš ili odbiješ🙂

  9. Vesna napisao:

    a ne Ria ti nisi nepismena …bila na tvom prostoru…a što se tiće tvoje prisutnosti ma listi prijatelja….evo šaljem zahtjev

  10. ria napisao:

    Ne budi tako stroga! Možda je jadna informatički nepismena (kao ja!), pa se ne zna upisati u knjigu gostiju (kao ja!), pa ti ostavljam ovako komentare, jer ne znam drugačije. Dok Topik ne uhvati vremena i ne dođe me malo podučiti i urediti mi prostor, jer ni to ne znam. Ne znači da nema muda, nego je možda samo glupa (kao ja!). Ali imaš pravo, ak joj se ne sviđa, tko je tjera da gleda taj prostor? Ionako je ne vidim na listi prijatelja (hm… kao ni sebe :-)).

  11. Never napisao:

    slažem se….

  12. Vesna napisao:

    nemam kaj skrivat..demokracija je na snazi, ali onda neka bude transparentna

  13. Never napisao:

    bravo Vesna……kao da si mene  pitala šta da napraviš….a gornji tekst nije vrijedan komentara…….

Odgovori

