vuk..

 

Nekada davno je stari djed  svome unuku  ispričao jednu životnu istinu:
-U nutrini svakog čovjeka, svakog od nas vodi se bitka, kao borba između dva vuka.
Jedan vuk predstavlja zlo: predstavlja bijes, zavist, ljubomoru, žaljenje, pohlepu, aroganciju, samosažaljenje, krivnju, grijeh, srdžbu, inferiornost, laž, lažni ponos, egoizam…
Drugi vuk predstavlja dobro: predstavlja ono što pruža užitak, mir, ljubav, nadu, vedrinu, poniznost, ljubaznost, dobrohotnost, srdačnost, darežljivost, istinu, suosjećanje i vjeru.
Mali  se zamisli na nekoliko trenutaka.
Sve svoje misli vrijedno usmjeri u dubinu djedovih riječi, te ga zapita; – Koji vuk na kraju pobijedi?
Stari djed Jura odgovori sa smiješkom – Pobjeđuje uvijek onaj kojega hraniš…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na vuk..

  1. Vesna napisao:

    lavica sa odlikama  vuka…jao si ga onom tvom nogometašu

  2. Tanja napisao:

    hehe… rješavala sam na fejsbuku testiće… i po dva testa ispadam vuk! auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! (zavijam na mjesec)

  3. Vesna napisao:

    a kažu da vuk dlaku mjenja ali čud ne
     
    imaš i sa čime
     
    ime je savršeno nebitno Juša  Štef, XY ..bitna je poanta

  4. ria napisao:

    I ja hranim oba. Šta bi mi jedan, predebeli? Ovako je veselije. I ne sad da mi je prioritet soliti nekome pamet, ali nekako mi se čini da se djed nije mogao zvati Jura, jer sam ja to čitala kao tradicionalnu indijansku priču, ali ne znam kojeg plemena da me sad ubiješ.

  5. nina napisao:

    i ja dojila dvoje

  6. Vesna napisao:

    oba treba povremeno nahraniti..a ja sad odo nahraniti svoje ukućane i pobjeći negdje daleko od kompa….vrijeme jutarnjeg mira i ispijanje kavice privedeno kraju

  7. edisa napisao:

    Dobro jutro , ja nahranim i onog prvog , s vremena na vrijeme , da ne umre od gladi….

  8. Never napisao:

    dobro jutro….priča je krasna ….zaista , svako od nas ima dvije strane…..a koja je strana jača ovisi često i o  okruženju u kojem se nalazimo…..prirodni obrambeni mehanizam je čudna stvar…….

Odgovori

