beži jankec…

negdje daleko u nekim hladnijim krajevima…

igra lovice..ne bi mu bila u koži..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na beži jankec…

  1. Vesna napisao:

    grizo si pa te otjerali

  2. Gradski napisao:

    ja sam bio nečiji medo…

  3. Vesna napisao:

    bliski susret treće vrste… mada koliko smo šuma iskrčili radi autoputa nije ni čudo da se medvjedi spuštaju do kuća radi hrane

  4. Never napisao:

    medo je presladak..mada mislim da mi se ne bi svidjelo ono što pričaju kako u nekim krajevima lijepe naše medo po noći dolazi u blizinu kuća i traži hranu……zamisli ga kako kuca na prozor….ili da si u romantičnoj noćnoj šetnji….

  5. Vesna napisao:

    zašto ne bi gle kak je dragi
     
    moj je žuti sav već otrcani broji godina malo manje nego ja
     
    bori se za glavnu ulogu u reklami
     
    tebi ćemo rađe jednu medvjedicu naći, kakvo spavanje rano ujutro

  6. old_skul napisao:

    hehe !ajd može nabavi mi jednog velikog medu ..taman da mi drži stražu kad odem leć… a ja bi meduu :((…idem spavat. noć **C*

  7. TOPIK napisao:

    medo je možda htio samo jednu koka kolu

  8. Unknown napisao:

    ..hehehehehehe…imam jednog takvog medu, ali plišanog….
    …pozzz… Adrijana

  9. edisa napisao:

    medo jeste lijep , ali se ja ne bih s njime igrala žmurke

  10. Vesna napisao:

    nabavimo ti jednoga, da se imaš s kim igrati

  11. old_skul napisao:

    mwahaha . baš je lepi medo.ja bi takvoga🙂

  12. Vesna napisao:

    a smo ga je htio uslikati kako spava.. ha ha ha

  13. ria napisao:

    Kažu: ne diraj lava dok spava. A kao, pametno je dirati medu usred zime… Tko im je kriv, drugi put neka ostanu doma i ostave životinje bar tamo daleko da žive bez nas.

Odgovori

