peh…

 
Osoba sam koja voli slatko..kao i moji ukućani. Tako da mi pravljenje kojekakvih delicija, kolačića i torta nije  strano. U ljetnim mjesecima to su obično nekakvi voćni kolači sa sezonskim voćem, a zimi malkoc teži onako sa podosta oraha. U onome što najviše uživaju je obična pita od jabuka, štrudla od višanja, najobičnije kiflice od oraha (u tome se mali davi). Kada su u pitanju torte parfe bijeli sa ananasom i puno šlaga njihov je izbor, mada i onaj od čokolade sa višnjama ima podjednaku prođu. Kolač od jagoda neću niti spominjati on jednostavno plane.. Švarcvaldica….mmmmmmm.
Nakon tih nazovimo moderniziranih jednostavnih kolača, dolaze oni starinski …od  dizanog tijesto, makovnjača, orehnjača, buhtle…zljevanaka.. krafne sa pekmeza i to mora biti onaj od marelice ili eventualno od šljiva..
Sad zamislite da vam ne nakon sveg uloženog truda desi nešto ovakvoga… hi hi hi hi
 
 
  
 
P.S  to se stvarno peh

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na peh…

  1. Vesna napisao:

    priča ti je o k.. koji se stavi u p….. i kasije je mmmmmmm

  2. nina napisao:

    da me jebeš ne kužim nikaj

  3. Vesna napisao:

    samo ti odmori

  4. Gradski napisao:

    ja volim poslije kenjanja odmoriti jedno pol sata

  5. Never napisao:

    volim….sve volim…..

  6. ria napisao:

    Palačinke koje ja spominjem su punjene slanim, pa mi je fino. Slatko mi baš ne leži. A palačinke i ne brojim u kolače. Stvar je u lijenosti, mrzim praviti kolače, jer mi izgledaju kao da ih je netko kantom bacio na tacnu, pa mi prisjedne i trud i vrijeme i bačeni novac. Kad moram, ja sam specijalist za kupovne princeze,  kupovne… bilo šta. Samo da ne moram praviti ja!

  7. edisa napisao:

    miješam ja , miješam…:-))

  8. Vesna napisao:

    kod mene prolazi i slatko i slano
     
    mađarica i to po mogućnosti sa što više kora ali skroz tankih..znaš ti šta valja

  9. old_skul napisao:

    ja obožavam kolače, a jedan od najdražeg kolača mi je mađarica!! ohoo ho mmmmmm finooo

  10. Tanja napisao:

    hehe… i ja bi ga tukla!! ja volim praviti kolače, ali ih ne volim jesti, jer ne volim slatko… ali zato slane kiflice, perece, piroškeee… njam njam njam!!🙂

  11. Vesna napisao:

    edisa stvar je u mješanju🙂 ondak sve ide od ruke

  12. Vesna napisao:

    obzirom koliko je baba ljuta nekak mi baš ne izgleda ko namještaljka

  13. edisa napisao:

    Zagolicala si mi želudac , meni idu od ruke samo torte i ništa više , a ovo što joj se desilo je za plakati..

  14. TOPIK napisao:

    kao i šaljivi kućni video…ljudi će snimati a neće pomoći…pitam se je li namještaljka, onaj pad u šamac mi je bio…pa, malo nestvaran

  15. Vesna napisao:

    ma šta nejde, a one tam neke palačinke kaj si spominjala

  16. ria napisao:

    Poštovana gospođo Vesna, dođite malo živjeti s nama! Moji bi jeli kolače, ali im nema tko praviti. Meni ne ide.Jadna, jadna žena. Nama je smiješno, ali njoj je bilo da vrišti.

Odgovori

