crtica…

cijeli dan mi se mota ova pjesma po glavi…i slikice…koje su mi danas stigle …i ti kokoško jedna koja si mi uspjela izmamiti znaš već što (ne ću napisati da ne ispadnem cvilidreta)… a kriva je jedna jedina crtica… život ide dalje….

 

 

Prvi put ti kažem da, da se bojim svitanja
i da nemam odgovor na sva tvoja pitanja…


Uvijek sam te čuvala i od ljudi i od zla,
a sad meni trebaš ti, trebaš kao nikada…

Spavaj tu, tu kraj mene, na mom jastuku
nemir puni moje vene kada nisi tu
mirno teku, teku rijeke, rijeke ljubavi
zašto ne bi svi bili ko mi – djeca ljubavi?

 

.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na crtica…

  1. Vesna napisao:

    bez obzira na to….. ma, baš je dobro vidjeti te opet..

  2. Gradski napisao:

    neka sam…

  3. Vesna napisao:

    ..neka si proklet ako i danas postoji način, da objasniš sebe…

  4. Gradski napisao:

    al onoga dana, i vrijeme je stalo…

  5. Vesna napisao:

    prastara..
     

  6. Never napisao:

    joooj kako je to dobro…i staro…..super , super….

  7. old_skul napisao:

    jooooooooooj koliko je to old stvar!! lalala super super… noćka🙂

  8. Vesna napisao:

    ne uživaš samo ti tu privilegiju😉

  9. TOPIK napisao:

    ajd da nisam ja jedina koja je cvilidreta🙂

  10. Vesna napisao:

    nakon onog prvog..uspjela si i u drugom..pa moš ponovno kokodatati

  11. nina napisao:

    kad zakokodačem to je da izmamim osmijeh
    ako uspijem….zakokodakat ću opet

Odgovori

