menađer…

Evo opet ponedjeljak, a vikenda kao da nije niti bilo… subota radna, nedjelja je proletjela i danas smo se iz kreveta izvlačili kao puževi.
Malom se nije dalo u vrtić, meni se nije dalo na posao, a zakoniti kao gestapo od jutra "ustajjjjjjjjjj"….. i štaš drugo ustaj i gibaj…  Da sam kojim slučajem završila nekakav tečaj za menađera… možda bi sada ostala doma i bolila bi me ona stvar za sve ostale….
Samo, nekako mi nije išla ta vrsta nauke….
 
 
 
P.S. jel netko završio tečaj?… probala sam krenuti, ali već kod pomisli da bi trebala otvoriti ulazna vrata tzv. učionice okretao mi se želudac… i tako kao i svako trvrdoglavo stvorenje glavom kroz zid.. pa kud puklo da puklo..
Odo se dalje boriti sa vetrenjačama…..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na menađer…

  1. Vesna napisao:

    a petak je dan za metak (kad već bude)

  2. Gradski napisao:

    fala ti dragi bogek kaj je danas petek(kad već bude)ja te lovim  koka

  3. Vesna napisao:

    do penzije stigneš

  4. TOPIK napisao:

    ma koji zasluženi godišnji? ja sam državni službenik, ne da sam se naradila🙂

  5. Vesna napisao:

    ma koja sol..jod… uživaj u zasluženom odmoru🙂

  6. TOPIK napisao:

    i meni se okreće želudac od pomisli na otvaranje učionice🙂 ne da stavljam sol na ranu, al ja od danas na godišnjem🙂

  7. Vesna napisao:

    ja manje više nesvjesno u ovim
     
    a ja katica za sve
     
    ne lovim te koka

  8. nina napisao:

    vajerles van?
     
    zakaj ja …ne volim pone de lek?
     
     

  9. Gradski napisao:

    ja sam m anager

  10. Never napisao:

    ja sam svjesno završila u drugim vodama…..očito sam za takav posao previše kreativac…..hi hi hi …dobro jutro…

Odgovori

