smajlić..

Još jedan sunčani dan uz cedevitu…tako je nekako išla reklama..ili je bio uspješan dan.. no nema veze.  Evo jednog smajlića za one koji su u istoj poziciji, tj. ne odmaraju nego rade punom parom… Htjela sam napisati samo "dobro jutro"…al sjetila se da bi bilo bolno bez podmazivanja… ha ha ha ha….. a oni koji se odmaraju…… na će ni to trajati vječno…
 
 

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na smajlić..

  1. Vesna napisao:

    barem se uvijek tako kaže… ljupka kaj ne?

  2. nina napisao:

    godine nisu važne…..ljupko, zar ne?

  3. Vesna napisao:

    generacija je cugala…

  4. Gradski napisao:

    a generacija?

  5. nina napisao:

    ja sam svačija milena

  6. Vesna napisao:

    samo se vas tri odmarajte dok je prilika
     
    old ti se uvijek smiješ
     
    moja milena
     
    valjda ćemo o tim glupostima biti informisani  ha ha ha
     
    e ružo meni po ovim vrućinama samo da je salate bilo kakve vrste

  7. Never napisao:

    a ja stalno nekog jarca jedem….to je tek pogubno……

  8. Tanja napisao:

    danas sam došla do zaključka da je previše odmora i slobodnog vremena pogubno za moje mentalno zdravlje… mozgu mi je previše dosadno pa smišlja gluposti…

  9. nina napisao:

    svako jutro, pola 5…

  10. Never napisao:

    neće trajati vječno ,al ipak ti želim dobar dan…

  11. Unknown napisao:

    …hehehe…ja se odmaram..i znam da nece trajati vječno i to je bolno…
    …dobro ti jutro,dobar ti dan…
    …pozzz..Adrijana

Odgovori

