san…

Cvrkut pričica i jutarnje sunce lagano su se probijali kroz teške zastore na prozorima. Miris jutarnje kave i svježe pecivo kraj kreveta… neizbježna jutarnja pusa mog malog i velikog dečka…. I njih dvoje odoše…jedan na posao, jedan u vrtić… Ja danas ne moram nikuda .. mogu se izležavati do mile volje. Gospođa koja  dolazi četvrtkom , danas malo kasni, jer zna da sam ja kod kuće i ne želi me ometati. Oko 9,00 je nazvala može li ona doći jer je za danas planirala oprati prozore, popeglati sav veš, skuhati nešto za ručak.. Naravno da možete doći…evo ja se još malo spremam i neću vas ometati. Nazvala sam svoju kumu…provjerila s njom da li je dogovorila sve za danas i dobila potvrdan odgovor.
Dakle nema druge, lagano sam se obukla, uzela ključeve od auta i uputila se po kumu… krajnje odredište velnes..u jednim od  hotela kojih u gradu ima i previše… Onda lagano bazen, sauna, pa malo masaža…. pedikura i naravno manikura.. malo solarij, treba nabaciti nešto boje prije godišnjeg i vrijeme je naprosto proletjelo. Kad smo već u gradu, naravno da smo otišle na jedan fini lagani ručak, te poslije u Tkalču na kavicu…. Obje onako zavaljene na ljetnoj terasi jednog od birceva..promatramo prolaznike kako nekuda žure… neki sa hrpetinama papira ispod ruke, neki sa aktovkama..neki hodaju ko muhe bez glave ….. pravi odmor…  Lagani neopterećeni razgovor o sasvim nebitnim stvarima u životu… planovi za sutrašnji dan kada bi mogle malo u šoping… ili malo negdje na kupanje.. ma milina..
 
I onda…….. onda je ono da ne kažem đubre od sata zazvonilo, i trgnulo me iz sna  i već je bilo 6,00 sati i krajnje vrijeme za ustajanje iz kreveta i via posao.  Moj san bio je naprasito prekinut… a ne bih imala ništa protiv da je sve to bila istina….. tko zna možda u nekom od drugih života…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na san…

  1. edisa napisao:

    ha ha ha

  2. Vesna napisao:

    vještica ponekad sa kuglom ha ha ha

  3. edisa napisao:

    pronicljiv vražićak

  4. Vesna napisao:

    ha ha ha… pa kad sam pročitala tvoj komentar..htjela sam prvo napisati.. ovo što mi pišeš kao da je iz tvog vlastitog iskustva…ali onda mi onaj mali vražičak nije dao da to napišem.. ha ha ha

  5. edisa napisao:

    Očito da neznam ubijediti nekoga u nešto što nije !. Trebala si zinuti kao ja kad sam ovo pročitala, i napisati nešto kao Ruža, na moj komm. a ja bi ti tad napisala :"jesam te"

  6. Vesna napisao:

    a vjerojatno bi mi dosadilo, ali sad mi zvući primamljivo

  7. edisa napisao:

    Ma dojadio bi ti i taj život , vjeruj mi , posle se osvrneš i zaključiš da nemaš šta više na sebi da maziš i paziš , i nemaš gdje da odeš , jer si već jutros bila tu i onda čekaš da se neko od ukućana vrati da se malo požališ i iz dana u dan , bez veze, onda završiš u monotoniji života, nemajući šta obući ( pored punih ormara ), zafrkavajući ljude oko sebe jer nemaš obavezu, debljajući se od silnih gotovih jela iz restorana, čitaš spejsove drugih ljudi , jer su vjerodostojniji od bilo kakvih fensi novina i tako , dosadno je i to….

  8. Vesna napisao:

    i te kako dobar

  9. ria napisao:

    Bio je to dobar san

  10. Vesna napisao:

    ta je transparentna..
    11-14

  11. Gradski napisao:

    sauna 20-00??

  12. Vesna napisao:

    psssssssst

  13. nina napisao:

    pssst…

  14. Vesna napisao:

    koka ne zato kaj ideš sa kumom nego sa kumom..pazi naglasak😉

  15. nina napisao:

    a onda se duriš kad ja odem u tuhelj na vikend…..sa kumom.

  16. Vesna napisao:

    bilo bi ljepo da je stvarno ali nije…mada snovi i mašta čine čuda…a budan sanjati….gdje je granica
     

  17. Never napisao:

    čitajući sam pomislila da je stvarno ( naslov sam očito ignorirala )….i taman pomislih kako se napokon događa nekoj ženi ono o čemu ja već ponekad budna sanjam….kraj tvoje pričice…..cmolj cmolj…..imaš pravo…možda u nekom drugom životu…..ili jednog dana kada se dečki stituiraju , požene i odu a  zakoniti s društvom višesatno zaigra šah ili balote a zatim s istima odleprša na ručak.. ….sanjati…..nanananna….čitaću tvoj unos za utjehu kad me sastavi strka…

Odgovori

