izgovor…



Žena se vratila iz shoppinga i zatekla muža u krevetu sa ljupkom mladom ženicom.


 
Upravo kad se spremala osuti paljbu na njega, on joj kaže:

-Možda te zanima, kako je uopće došlo do ovoga ?

Vozeći se zaobilaznicom do doma, ugledao sam ovu djevojku, koja je bila pokisla i izgledala umorno. 
 


Poveo sam je i dovezao sam je kući, dao joj nešto da pojede, točnije juneći odrezak, koji sam jutros kupio na tržnici i kojeg ti nisi htjela pojesti za ručak jer si rekla da je "tvrd k’o kurac".
 


Budući je bila pokisla od glave do pete, dao sam joj one cipele, koje si ti odbacila, jer su ti bile pola broja premale pa ih ne nosiš jer se nećeš patiti zbog moje "škrtosti".

Bilo joj je hladno, pa sam joj dao tvoju jaknu, koju sam ti kupio za rođendan, ali ju ti nisi nosila zbog boje, koja ti nije pasala.

I hlače su joj bile mokre, pa sam joj dao tvoje, znaš one od trapera, koje su tebi bile male, ali njoj su stajale kao salivene.

Naposljetku, kad je odlazila, upitala me:


"Ima li još nešto, što tvoja žena više ne upotrebljava?!"
 


Etooooo !!!!

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na izgovor…

  1. Vesna napisao:

    ae koka

  2. Vesna napisao:

    a neki rade

  3. Gradski napisao:

    neki maštaju, a neki…

  4. nina napisao:

    nije joj dao kartice.
    ima pravde.

  5. Vesna napisao:

    ha ha ha ha može bit i to ružo, čovjek se poželio malo promjene pao usnio

  6. Never napisao:

    u svakom slučaju dobar izgovor zlata vrijedi…al biće prije da se ona vratila iz shoppinga i probudila ga iz dubokog sna tamo oko podneva …a on onako obezglavljen ispričao san…tek da nije u njemu…….

  7. Vesna napisao:

    a jeste vi muški
     
    maštati ili ne, ali većina ne mašta o tome
     
    muški ko muški, on pito ona dala, pa sad.,😉

  8. TOPIK napisao:

    ustvari ju je sreo, pitao oš se jebati, ona je rekla hoću, žena je naišla a pošto je on muškarac, muški je slagao🙂

  9. ria napisao:

    Bajke! Da je takav papučar, mogao bi samo zlobno maštati o tome. Ne bi se usudio!

  10. old_skul napisao:

    bome dobro se frajer snašel😄

Odgovori

