dobra volja…

Kad si mlad ništa ti valjda ne pada teško i sve ono što inače ne bi radio, tada napraviš bez puno razmišljanja. Tako sam i ja prije ne tako puno godina sa društvom jedva čekala petak. Ljeto u gradu.. nije bilo žive duše, ko god je mogao pobjegao je na more ili negdje drugdje. Nas nekolicina, koja je imala stalan posao i koja je godišnji imala tek negdje krajem 8 mjeseca svaki petak je odmah nakon posla, ili smo izašli malkoc ranije, sjeli na autobus ili vlak i via moreno. Petak izlazak, subota kupanje, navečer disko, nedjelja dopodne kupanje i navečer sjedaj na vlak i via Zagreb na posao. Znali smo doći ujutro na željeznički oko 6 – 6.30. brzinsko umivanje, pranje zubi, presvlačenje u Importane centru i mili moji kuda koji na posao. U 8.00 svi smo bili na radnim mjestima.. Ništa nam nije bilo teško.. a danas, sa ovim godinama (nisu to neke godine) ne znam da li bi podnijela takav tempo.

Sada kad se spremamo na vikend, pa dok sve popakiraš… mada i tu sam se već ispraksirala, ili bolje reći istrenirala svoje dečke. Svatko ima svoj ruksak i kada se kaže pokret… svako potrpa svoje stvari u ruksak, malom se još i pomogne, ali velikom što ponese to ima… Moje je da pokupim iz kuhinje sve što mi treba… za to imam jednu korpu koja je uvijek napola puna, ono osnovno tijesto, riža, sol ,vegeta, par konzervi…za brzinske pripreme hrane…i da vidiš za čas smo gotovi. Šator se u proljeće prekontrolira..da li je sve na svojem mjestu, vreće su uvijek oprane i spremne…i navjeći problem je sve to potrpati u auto i krenuti.. a kad se krene.. sa opremom nije bitno gdje ćeš, za šator uvijek ima mjesta…samo je bitna dobra volja…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na dobra volja…

  1. nina napisao:

    mc može kupit sve pa i hamera

  2. Vesna napisao:

    davno je davno bilo to..
    pokušala sam pronaći na netu, tražila podatak od općih informacija, kada su se na svijetskom tržištu pojavile prve kreditne kartice…bez uspjeha

  3. Gradski napisao:

    istina, ali prvi GT je bio krajem 50tih, početkom 60tih…

  4. Vesna napisao:

    koji novčanik…dovoljno da kartice stanu

  5. Gradski napisao:

    GT iliti Gran Tourismoprvi put je oznaka stavljena na Ferrari(poslije se komercijalizirala u GTi)Označavala je upravo to, Veliki  Turizam, pa su pitali Enza Ferrarija, kakav je to veliki turizam , kad vaši auti nemaju prtljažnik…Enzo im je odgovorio, Za Gran Tourismo je potreban prtljažnik samo za novčanik

  6. Vesna napisao:

    i više nego pola

  7. TOPIK napisao:

    organizacija je pola posla

  8. Vesna napisao:

    u večini slučajeva i mi odemo ranom zorom i vratimo se navećer…ali po ljeti recimo otići na mrežnicu ili koranu, provesti vikend milina, do mora…nema ograničenja…. viš ja nekako nisam ovisnik o spavanu, navečer sam do koje doba budna, a jutrom ranom zorom na nogama
     
    sad je zamro
     
    kad nisam imala obveza putovala sam svuda i svakuda, kako kažeš uvijek se našlo dovoljno love za kartu i ruksak uvijek spreman, a kad je udobnost u pitanju, volim i ja udoban krevet, tuš, toplu vodu…..ali mogu isto tako biti bez sveg tog
     
    volje se uvijek nađe, a disko…ljetni..otvoreni…

  9. old_skul napisao:

    ….ej ja sam oduvijek znao biti za tako nest. priroda – šator – rostilj – i gitara  ___ za takvo nesto se mora imat volje.. ( jebeš ti te diskove i ostala sranja , dok je navečer + 25 ) !!!

  10. Nat napisao:

    ne tako davno svakodnevnica mi je nalikovala kampiranju, pa danas vrlo cijenim udoban krevet i topli tus🙂 ali, volim putovati i uvijek imam spremnu torbu i dovoljno za putnu kartu. prednost putovanja je i upoznavanje novih prijatelja… stoga danas putujem ondje gdje su mi prijatelji ili potrazim dobar b&b. ipak, s nostalgijom sam citala o odlasku na more za vikend i spavanju u satoru. sve to ide kada si mlad.

  11. nina napisao:

    disko je mrtav

  12. Never napisao:

    ni ja nisam za šator……al uvijek se po potrebi nađe neki planinarski dom za spavanje….ili što je kod nas češće …pokret ranom zorom…..spremanje po direktivi…..prema tome , što ne poneseš –  nemaš….i ja imam uvijek spremnu korpu sa osnovnim stvarima…ničem drugom i ne služi…..zakoniti prenosni frižider , meso i roštilj….i nakon što smo uspjeli sve strpati u auto…krećemo….a onda ide manje frustrirajući dio….kad sam bila mlađa kao prvo nije mi trebalo toliko sna….sada imam osjećaj da sam vječito kronično neispavana….sve štima sada na godišnjem , al čim krenem raditi….a joj , nikako na zelenu granu ..a prije….dva sata sna i ko nova…..to valjda ide stvarno s godinama…..

  13. Vesna napisao:

    to ti ima posebne čari, ili je stvar navike, za par dana je idealno rješenje

  14. Unknown napisao:

    …sve je lako kad si mlad….
    …ali koliko vidim vi ste avanturisti i ide vam super…
    …ja nisam baš za šator,bube i komarce…lete, lete svud oko nas…
    …uživajte…bokić !!!!

Odgovori

